Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kesäkuuhun TYYLIKKÄÄT:)

01.06.2008 |

Jep, se on kesäkuu ja uudet kujeet!

Lämpimästi Kiti tervetuloa takaisin, toivottavasti aktivoidut!!

NIPPARAAAAAAAAA??

Nyt ei muuta, pizzan tekoon! :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, esikko teki sen taas..klo 5 ylöspomppaus ja minua potkimaan meijän sänkyyn =( Katsoin viisaimmaks nousta näitten villikkojen kans ja jättää mies vielä nukkuu, sen kun pitää töihinkin mennä. Niin ja vauva siis heräs myös siihen esikon hillumiseen.

Mahtaa tulla hermojaraastava päivä, kun tuota esikkoa alkaa jossain vaiheessa väsyttää..se kiukkuuminen sit..ja jos se nukahtaa niin sitä ei saa illalla ennen kymmentä nukkuu.

Toinen asia joka repii hermoja on se, että täällä on itikoita, en tajua miten ne tänne sisälle pääsee, kun ikkunoita ja ovia ei olla pidetty auki..ja niitä on kuitenkin tapettu jo ihan reipas määrä, täältä sisältä. Tuli mieleen että jos tääl on joku räppänä mistä ne pääsee, mut en kyl oo löytäny sitä vielä.

Miulle tulee ihan jättipaukamat itikanpistoista ja se kutina..aargh!Lapset kans säälittää, jos ne niitä syö:(

No, valitan myöhemmin lisää, miehen pitää käydä koneella ennen töihinlähtöä.

Nipparalla vielä jättitsempitykset, hirveesti plussaonnea ja tietty toivon sydämeni pohjasta että sitten kun raskaudut, niin vauvalla ois kaikki ok.

Sori en paremmin osaa nyt muotoilla tuota..

-Miltsu-

Vierailija
42/44 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tosiaan osaa oikein mitään sanoa, Nippara! EI VOI muutakun uskoa, ja kulkea eteenpäin!! Mä en ole tuollaista kokenut, joten täältä on varmaan ihan hiton helppo sanoa... Halata voin, ja kertoa, että olet kyllä mun mielessä!!

On sulla Miltsu esikoinen "aika tapaus" :D Mulla palais lahkeet, jos meillä noustas tohon aikaan!

Meillä esikoinen vetelee hyvät pätkät unta aina! Sanotaanko, että viimeistään kymmeneltä illalla simahtaa ja aamulla siinä yheksän-kymmenen aikaa herää! Ei ronklaa! Mut Iso tyttö tuo jo tosissaan on, oikeen reipas ja mukava tapaus, mun rakkauspakkaus!

Meillä on Justiinan 6kk neuvola vasta jussin jälkeen maanantaina, katotaan onko mein kirppu kasvanu yhtään :D !! Edelleen menee 62 senttiset bodyt päälle, mut käytän kyllä myös 68 senttisiä! Katotaan jos yhdenvuoden tienoilla saatais 74senttiset käyttöön ;)

Meidän villikko-Justiina painaa pitkin lattiaa kierien ja pyörien! On keksinyt hyvän tavan siis liikkua!! Nukkuu hyvin ja syö hyvin, ja on oikeen iloinen, kunhan vaan ei mistään nuhaa ja korvatulehduksia saatas enää...

Ostettiin tän palstan osta&myy sivulta hyvät käytetyt tandem-rattaat, ja niillä on nyt vähän käyty päristelemässä... siis senverran mitä mun nilkka antaa peräksi!

Muumimaailmaan tästä startattas, mutkun tuntuu, et sataa jokapäivä!!

Jussina mennään mun vanhemmille grillailemaan!

Viikonloppu meni meidän molempien nuorimpien sisarusten rippijuhlissa!! Oli ihanaaa ruokaa, ja paljon Justiinalla ihmettelemistä!!

Ei tässä kummosempaa!

nonuli ja Justiina 6kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli; Kyllähän tuokin nukkui vähä pienempänä paljon paremmin..nykyisin vaan on alkanu tekee noita temppujaan..Ja ei oo kyl helppoo nousta, mutta ku tuo alkaa potkimaan kun viereen koittaa saada sen rauhottuu. Tai pomppii päällä :(

Ja osaa tääkin meijän esikko olla ihanakin..ykskin aamu tuli eka pomppimaan meijän sänkyyn, sitten ku aloin hermostuu nii antoi halin ja sanoi; huomenta nakas äiti ja anto vielä pusunkin poskelle=) se oli mukava herätys, kaiken kaikkiaan.

Vierailija
44/44 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en ehdi kummempia turisemaan.

Nonulille kiitos kauniista sanoistasi:) toivon että olen oikein hyvä hoitaja, ja parhaani teen!

nippara, miten mä voisin mitään sanoa. Sanat on aika hukassa, turhia. PAljon voimaa ja haleja... uskomattoman rankasti teitä koetellaan, ei aina oikein jaksa pieni ihmisen pää ymmärtää miksi joskus käy niinkuin käy...

Milenna, voinen lohduttaa sua sillä, että mulla on kaikki muut paitsi Peppi näköjään, ollet juuri tuollaisia aamunvirkkuja, aika auttaa siihenkin! nyt kun ovat koululaisia saa potkia hereille:)) tiedän tuon tunteen, tosi rankkaa... kun eihän sitä illalla itse malta mennä lapsen kanssa samaan aikaan, niin aamulla kyllä väsyttää... koita jaksaa, kyllä se vielä rakastuu aamu-uniinkin, lupaan sen!