Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyt menkat ja sairasloma

Vierailija
13.12.2010 |

Minulla on yleensäkin aika runsaat menkat parina ensimmäisenä päivänä. Nyt ätä runsautta on kesätnyt jo useita päiviä. Sain Cyklokapron reseptin mutta enpä huomannut kysyä sairaslomaa kun oletin että vaiva hellittää niillä. Hellittää hieman joo mutta vuotaa edelleenkin.

Tuntuu aika hirveälle ajatukselle lähteä töihin kun valuu valuu vaan. En ole koskaan tämän vaivan vuoksi ollut töistä pois, mutta nyt olisi siis ensimmäinen kerta kun tämä vaihtoehto käy mielessä.

Meneekö omalla ilmoituksella vai pitäneekö lähteä valuskelemaan johonkin päivystykseen, miten muilla kohtalontovereilla on asia järjestynyt???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kohtalo-kaveri, synnytyksen jälkeen menkkakivut vielä pahemmat, koskaan ei mitenkään helpot menkat ollu. Ensimmäset 3 päivää muistaakseni menee niin että voit ilmoittaa työpaikalle olevasi sairas, sitten pitää olla jo lääkärin todistus. Suosittelen kuitenkin mahd.pian hakemaan todistuksen ettei työnantaja pääse mussuttaa :) Itse otin just buranan mutta töihin on pakko mennä tänään ja huomenna, sitten lomille :)

Vierailija
2/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäset 3 päivää muistaakseni menee niin että voit ilmoittaa työpaikalle olevasi sairas, sitten pitää olla jo lääkärin todistus. Suosittelen kuitenkin mahd.pian hakemaan todistuksen ettei työnantaja pääse mussuttaa :) Itse otin just buranan mutta töihin on pakko mennä tänään ja huomenna, sitten lomille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ilmoituksella saa meidän firmassa olla pois vain ripulin tai flunssan vuoksi, soitin juuri pomolle ja tarkistin faktat.

Nyt siis yritän päästä linjoilla läpi ensin työterveyshoitajan juttusille ja sitten terveyskeskuksen linjojen läpi edes johonkin - vaikealta tuntuu, rahisevia biisejä kuuntelen jonotellessani langan päässä.

Koska vuoto ei ole tällaista vielä koskaan ollut eikä näin pitkään jatkuvaa, olen kaiken lisäksi ihan paniikissa, en halua nähdä verta !! Varmaan syynä on jo alkavat vaihtarit, ikääkin on sen verran että siinä kynnyksellä ollaan.

Vierailija
4/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ilmoituksella saa meidän firmassa olla pois vain ripulin tai flunssan vuoksi, soitin juuri pomolle ja tarkistin faktat.

Nyt siis yritän päästä linjoilla läpi ensin työterveyshoitajan juttusille ja sitten terveyskeskuksen linjojen läpi edes johonkin - vaikealta tuntuu, rahisevia biisejä kuuntelen jonotellessani langan päässä.

Koska vuoto ei ole tällaista vielä koskaan ollut eikä näin pitkään jatkuvaa, olen kaiken lisäksi ihan paniikissa, en halua nähdä verta !! Varmaan syynä on jo alkavat vaihtarit, ikääkin on sen verran että siinä kynnyksellä ollaan.

Vierailija
5/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärille?

Vierailija
6/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tied'n tunteen. Välillä ihan vitun järkyttävät menkkakivut. Sinnittelen kuitenkin töissä, varsinkin ilta -ja vkl vuoroissa, koska täällä pitäisi mennä PÄIVYSTYKSEEN ja siellä saattaa joutua odottamaan melkein yhtä pitkään kuin mitä työvuoro kestää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi