Totuuden nimissä te vaimot voisitte kiittää meitä
2. naisia miestenne hyvästä hoidosta!
Tänään luokseni tuli stressaantunut , väsynyt mies ja lähti täynnä energiaa oleva, iloinen mies.
Keskustelu, huolten kuuntelu tekee ihmeitä.
Kiitos kun saan lainata miestäsi kerran viikossa!
Kommentit (22)
2. naisia miestenne hyvästä hoidosta!
Tänään luokseni tuli stressaantunut , väsynyt mies ja lähti täynnä energiaa oleva, iloinen mies.Keskustelu, huolten kuuntelu tekee ihmeitä.
Kiitos kun saan lainata miestäsi kerran viikossa!
Että ihan kiittää pitäisi! Käsittämätöntä miten joku pystyy omassa mielessään kääntämään mustan valkoiseksi. Tässäkin syyllinen pettämiseen on selvästi VAIMO, eikö niin? Miesparka, joka ei kotonaan saa tarpeeksi... Eikä hänellä tietenkään ole mitään peiliin katsomista, on varmaan oikein unelmamies, osallistuu kotitöihin ja kunnioittaa puolisoaan... Jee jee.
En voi käsittää miten kukaan pettämiseen osallistuva (siis myös se toinen osapuoli eli toinen nainen/mies) kykenee katsomaan itseään peilistä aamuisin, JOS TIETÄÄ että toinen on varattu.
Onneksi mies tuo ne rahansa sentään kotiin,muu minua ei kiinnostakaan enää
tasolla, miksi olla yhdessä?
Meillä vain tämä yksi elämä. Mihin se mies siitä kuluu? Kuka kärsii, jos vaimo autuaan tietämätön?
Myös tämä 2. nainen voi olla rakastunut mieheen.
Onneksi mies tuo ne rahansa sentään kotiin,muu minua ei kiinnostakaan enää
ei, emme harrastaneet seksiä tänään.
Suhde muutakin kuin seksiä.
Jännitystä, uuden odottamista..
suhde kestänyt jo 7 vuotta.
En hakemalla hakenut varattua miestä. Ei sitä voi valita kehen rakastuu.
Kaipaan, ikävöin, odotan yhteisiä hetkiä.
suhde kestänyt jo 7 vuotta.
En hakemalla hakenut varattua miestä. Ei sitä voi valita kehen rakastuu.Kaipaan, ikävöin, odotan yhteisiä hetkiä.
Tunteisiin ei kauheasti voi vaikuttaa, mutta tekoihinsa voi. En ymmärrä miten kukaan itseään kunnioittava edes lähtee tuollaiseen suhteeseen. Miten voi luottaa ihmiseen, jonka tietää pettävän mitä törkeimmällä tavalla lähimpiä ihmisiään?
Tunteisiin ei kauheasti voi vaikuttaa, mutta tekoihinsa voi. En ymmärrä miten kukaan itseään kunnioittava edes lähtee tuollaiseen suhteeseen. Miten voi luottaa ihmiseen, jonka tietää pettävän mitä törkeimmällä tavalla lähimpiä ihmisiään?
Oikeastaan tuhoisinta itsekunnioituksellle on se, miten mies kohtelee tätä toista naista. Suomessa ei pakkoavioliittoja olekaan. Kyllä siinä jonkinlainen perheonni kukoistaa ja toinen nainen todellakin jää jatkuvasti kakkoseksi. Tällainen suhde on asia, jota olen eniten hävennyt elämässäni jälkeen päin. Monta vuotta ja tuhottomasti energiaa vei täysin järjetön sekoilu.
että joku tyytyy tälläiseen parisuhteeseen. Mutta hei ainakin kyseisellä miehellä on kaikki mitä haluaa.
Sä et ikinä huuda, eikä tarvii katsella kuukautisvaivoja!
Toivottavasti moni mies saisi sitä kotoansa.
Itse olen luotatvaisin mieein niin kauan kun mies tuntee töissä ikävää kotiin ja jaksaa työvuoron sillä ajatuksella että pääseesen jälkeen mun kanssa saunaan ja juttelemaan.
jos töissä tulee ikävä kotiin. Mulla on ainakin niin kiireinen työ, ettei kotiasiat kyllä vaivaa.
lähti iltapäivällä treenaamaan ja kun tuli takaisin ei ollut hikimärkä. Mies ei kylläkään ollut täynnä energiaa ja iloinen kotiin tullessaan, että ei susta apua ole, vaikka luulet niin.
yritti viedä mieheni eipä onnistunut.Olisi ollut valmis antamaan miehelleni talon,lapsia ja kuulemma paaaljon rakkautta.HAH!!Nyt onkin toista kertaa eronnut menetti lapset ja asuu jossain jonkun hyypiön kanssa ja todennäköisesti miettii huonoa elämäänsä.Joo ja kiitän ja kumarran tämä nainen luuli tehneensä elämästäni helvetin mutta tekikin siitä paratiisin =)
näistä viesteistä.
Joku ei halua sitä miestä elämäänsä, vain parhaat palat.
Sinä joka menet miehestäsi 100% takuuseen, sinun mies tod.näk. pettää, mutta päätä pensaaseen vain..
Jokin syy siihen pettämiseen aina on. Harva haluaa kohdata sen.
ite en alistuisi 2. naisen asemaan. Sen verran omaan itsekunnioitusta.
näistä viesteistä.
Joku ei halua sitä miestä elämäänsä, vain parhaat palat.
Sinä joka menet miehestäsi 100% takuuseen, sinun mies tod.näk. pettää, mutta päätä pensaaseen vain..
Jokin syy siihen pettämiseen aina on. Harva haluaa kohdata sen.
sinua on varmaan petetty kun nuin katkerasti puhut.Toivottavsti saisit sinäkin joskus semmoisen miehen joka ei petä=)
sain mieheltä taudin, joka oli saanut sen vaimoltaan, joka oli itsekin pettänyt sitä aviomiestään.
avustasi!