Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä haluaisin otattaa itsestäni kuvan mikä olisi hieman eroottinen

Vierailija
12.12.2010 |

mutta kuitenkin niin jotain päällä että sen voisin laittaa omaan makuhuoneen hyllylle. Lahjaksi miehelle.

Missä sen voisi otattaa??

Pitäisi käydä kampaajalla ja meikkaajalla ensin sekä ottaa ruisku rusketus. Vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin lähietäisyydeltä avioeroa, jossa pari oli teettänyt paria vuotta aiemmin juuri tällaisia "sensuelleja" kuvia makkarin seinälle. Ne päätyivät sitten eroriitojen vuoksi mm. nettiin ja muutakin kiusaa niillä tehtiin, mies teetti esim. naisen kuvasta postikortteja ja lähetteli niitä puolitutuille. Tietysti näin voi tehdä mistä kuvasta vaan, mutta on se mun mielestä jotenkin nolompi, jos on ihan valokuvaamossa otettu "ammattilaiskuva".

Siks toisekseen tämä pariskunta ei voinut koskaan päästää ketään tuntematonta (mm. remppamiehiä) varoittamatta makuuhuoneeseen, vaan joutuivat häthätää hakemaan kuvat ensin pois. :)

Sinällään ihan asiallisia kuvia nämäkin olivat, ei mitään "römpsä levällään" -juttuja.

Vierailija
2/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkeehän lapsetkin sen sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ehdottomasti tuollaisen kuvan mustavalkoisena, värillisestä tulee melkeinpä väistämättä halvan ja mauttoman näköinen.

Suosittelen kyllä itselaukaisijaa, jos yhtään osaat itse kuvata.

Vierailija
4/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni otti kuvat.

Kuvia kuitenkin ottavat ihan ammattilaisvalokuvaajatkin. Harkitsin mm. Nina Doddia, mutta sitten budjetti olisi mennyt turhan tiukaksi. Ilmaistahan se ei ole.

Vierailija
5/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi valokuvaaja tahtoi ottaa minusta kyseisiä kuvia. Ihan asiallisesti asian esitti, mutta kun enemmän juteltiin niin selvisi, että hän tahtoi tutustua minun vartaloon hänen kotonaan saunoen ja katsoen kun vaihdan vaatteita. Se yhteistyö loppui lyhyeen. YÄK!