Kohta Suomessakin saa pelätä toden teolle, elleivät päättäjät avaa silmiään!!!
Suomi on aina ollut rauhallisimpia maita maailmassa, mutta koko ajan mennään pahempaan päin.
Ottaisivat päättäjät nyt oppia Sveitsistä, miten näihin ulkomaalaisiin rikollisiin suhtaudutaan.
Sitten kun tätä menoa jatketaan ja alkaa tapahtua Ruotsin kaltaisia tapahtumia, niin sitten on jo myöhäistä.
Pelkään niin tulevaa, millaisessa Suomessa lapsemme saavat kasvaa. Se on kaukana siitä turvallisesta maasta, joka se oli vielä silloin, kun minä olin pieni.
Ei tarvinnut pelätä mitään, elämä joka puolella oli turvallista. Pimeälläkin uskalsi liikkua.
miksi me kadotamme tämän rauhallisen maamme? Miksi me emme tee asialle mitään? Miksi?
Ketkä tänne haluaa paljon eri kansalaisuuksia olevia ihmisiä, joiden kulttuurit, uskonnot ihan kaikki ovat erilaisia kuin meidän?
En haluaisi menettää rakasta suomenmaata, johon olen aina luottanut. Miksi suomalaiset ovat niin nöyriä ja hyväksyvät tänne kaiken maailman rikolliset?
Kysymyksiä on paljon, enkä saa niihin varmaan koskaan mistään mitään vastausta.
Kommentit (30)
kävi eräässä kaupassa suoraan sanottua vituttamaan kun odotin vuoroa sovituskoppiin.
Lauma somalinaisia seisoskeli mun edessä ja röyhkeästi ja leuhkasti siinä ohittelivat.
Yksi niistä nojaili seinään ja katseli mua koko ajan päästä varpaisiin.Samanlaisia tuijotuksia olen saanut muuallakin.
Meinasin sanoa, että kenenköhän rahoilla kuteita ostatte, mutten viitsiny. Päälle olisivat käyneet.
Ei heru näille laiskoille ylimielisille pätkääkään tukea tai ymmärrystä. Mun puolesta vaikka ei tulisi tänne enää ainuttakaan lorvijaa, niin hyvä olisi!!!
Maahanmuuttajia saa tulla niin paljon kuina haluaa tekemään TÖITÄ, jotka eivät kelpaa kenellekään, esim. risuja tai käpyjä, marjoja, sieniä keräämään. Vähän niinkuin ennenvanhaan orjat olivat jenkeissä puuvillapelloilla töissä.
missä suomalaisetkin niitä kerää.
Mutta ei, helpommallakin saa rahaa. Ovat täysin tietoisia, miten täällä "lohkeaa" rahaa tekemättä mitään.
Meneppä päivällä kaupungille niin kappas mamu siellä mamu täällä. Miksi ne ei ole töissä?
Ei sitä kielitaitoa joka ammatissa tarvita, tiedoksi vaan.
mut täällä ei panosteta mamujen sopeutumiseen yhteiskuntaan "maassa maan tavalla".
mitä sinun oikeasti pitäisi pelätä?
ITSEÄSI.
Miksi? Koska juuri sinun ja kaltaistesi vuoksi maahanmuuttajat syrjäytyvät ja saattavat päätyä järkyttäviin tekoihin ahdistuessaan.
Tiettyjen kansalaisuuksien maahanmuuttajat syrjäytyvät, osa sopeutuu maan oloihin ihan hyvin. Mikähän siinä on? Olisiko liiat suuret kulttuurierot esim. liittyen työssäkäyntiin ja koulutuksen arvostamiseen, naisten ja tyttöjen pitää pysytellä kotona.
Jos jollain ryhmällä on liian vaikeaa sopeutua tänne ja elää "suomalaisesti" niin miksi ihmeessä heitä on tuotava tänne?
Ja kyllä se ahdistus tulee jostain ihan jostain muualta kuin niistä hyvistä oloista joita täällä tarjotaan. Monilla on jo lähtökohtaisesti traumoja sodista ja muista kauheuksista ja lähtömaasta opitut kulttuurin tavat ja arvot esim. länsimaisen naisen (=huoran) raiskaaminen on ok, sehän jo silmiin katsomalla antoi luvan siihen.
mutta kyllä näin on että yhteiskunta pitää hyvää huolta ja paapoo maahanmuuttajia. Perustoimeentulo myönnetään ja sillä loppujenlopuksi elää kohtuullisesti. Varmasti paljon paremmin tulevat toimeen kuin kotimaassaan.
Kaiken kun saa tarjottimella nokan eteen niin mitä sitä nyt töihin. Ilman kielitaitoakin pärjää monessa työssä jos vain haluaa.
Surettaa kun Suomen pitää lähteä kaikenmaailman hössötyksiin mukaan. Ei ole tarpeeksi itsekunnioitusta tämän valtion päättäjillä. Halutaan näkyä ja kuulua ettei vaan tipahdeta kartalta. Ollaan riippuvaisia muiden maiden huomiosta ja positiivisesta palautteesta.
että pommi-iskuja tehdään "islamin nimissä", mutta islam ei niitä todellisuudessa edes hyväksy.
.
Mitä se lohduttaa, että islam ei hyväksy pommi-iskuja, kun niitä kuitenkaan tehdään!
Surettaa kun Suomen pitää lähteä kaikenmaailman hössötyksiin mukaan. Ei ole tarpeeksi itsekunnioitusta tämän valtion päättäjillä. Halutaan näkyä ja kuulua ettei vaan tipahdeta kartalta. Ollaan riippuvaisia muiden maiden huomiosta ja positiivisesta palautteesta.
Ihan hyvin voidaan sanoa, että kiitos meillä on jo riittävästi ja koitetaan saada nämä nykyiset sopeutumaan ja mukaan työelämään. Ennen sitä meillä on paljon korjattavaa maahanmuuttopolitiikassa. Suomi on pieni eläköityvä maa ja samalla meillä on nuorisotyöttömyyttä. Suomen yhteiskuntarakenne ja vähenevä työväestö ei tule kestämään sitä kuormitusta, että hyvästä sosiaalituesta nauttii myös suuri joukko vapaamatkustajia.
Mua on pitkään jo hämännyt ja mietityttänyt se miten epävarmoja me suomalaiset olemme.
Joku Berlusconi kun arvostelee suomalaista ruokakulttuuria olemme epävarmuuden tunnetilassa puolustelemassa ja selittelemässä paniikissa. Hirvee julkisuusmylly. No, pelkäämmehän varmaan että nyt suomesta saa huonon kuvan, yhyy.
Suomi on liian riippuvainen siitä mitä muut ajattelevat. Suomen pitää työntää se pieni pää joka rakoon mihin ikinäkään mahdollista. Ja sit tämä: Ruotsissakin tehdään niin, niin kyllä mekin. Erona vain se että viiveellä mennään perässä.
Mielummin eläisin sellaisessa suomessa jossa saisi elää turvassa, ei lähdettäisi joka maailman kolkkaan sotimaan. Ei haittaisi vaikka Suomi olisikin maa jota ei muualla tunnettaisi.
Pyydä lisää heh of Reggio uusi kyse USD kai ja ja LG ja TD
Kissa pöydälle, mut kuka sen nostaa.
No eiköhän aika monen silmät nyt aukene ja tietää ketä äänestää.
Muuten olemme suomen kielellä sanottuna kohta kusessa mamujen kanssa.