Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuuri -ohjelma niin prole!

Vierailija
12.12.2010 |

Sattui olemaan juuri tv auki ja Tuuri tulee sieltä. Ihan kamala ohjelma. Miten siellä on kuvattu ainoastaan tuollaisia läskejä ja hikisiä suomalaisnaisia ja kaljamahaisia ukkoja. En ole käynyt ko. kaupassa koskaan, taitaa olla tuollainen suomalaisten prole -lomakohde, jossa humppa soi ja kerätään halpaa ja laadutonta rihkamaa kärryt täyteen.

Onko se jotenkin ihmeellinen paikka, kun oikein ohjelmakin on tehty?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa meistä suomalaisista on juuri tuollaisia, APUA!

Vierailija
2/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui olemaan juuri tv auki ja Tuuri tulee sieltä. Ihan kamala ohjelma. Miten siellä on kuvattu ainoastaan tuollaisia läskejä ja hikisiä suomalaisnaisia ja kaljamahaisia ukkoja. En ole käynyt ko. kaupassa koskaan, taitaa olla tuollainen suomalaisten prole -lomakohde, jossa humppa soi ja kerätään halpaa ja laadutonta rihkamaa kärryt täyteen.

Onko se jotenkin ihmeellinen paikka, kun oikein ohjelmakin on tehty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksummalla lompakolla kun sinä kateellinen.

Vierailija
4/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitus poiki lisää rahaa ja nythän lyö rahoiksi myös tuolla ohjelmalla. Työllistää Töysässä kymmeniä ihmisiä jne. Mitä hävettävää tuossa nyt olisi? Ei se tarjonta vaan se kysyntä...;)

Vierailija
5/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran katoin ja e oli ihan riittävä mulle.

Vierailija
6/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinen taitaa olla itse suomen prolekansan kuningas. Onkohan se oikeesti noin idiootti, vai onko rooli päällä, jotta Suomen humppakansa tulisi ostoksille hänen kauppaansa.

Vierailija
7/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos teidänkin lähikauppaan, johonkin Kontulan Siwaan, tultaisiin tekemään koko kesäksi ohjelmaa. "Minna tuli monikulttuurisen tyttärensä Yannican kanssa ostamaan Risella-riisiä sekä katsastamaan, olisiko Kulta Katriina vielä tarjouksessa". Olis siinä kansalla nauramista. :D

Vierailija
8/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mtä ne on. Se ohjelma jotenkin lohduttaa mua, vaikka en itse ikimaailmassa menisi moiseen paikkaan. Mutta tykkään siitä aidosta junttiudesta. Olen pohjoisesta kotoisin, mutta jousun asumaan täällä tyylikkäiden jäykkien ihmisten Turussa ja joskus ahistaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi