G: Oletko ollut mustalaisen/muslmin/afrikkalaisen kanssa
Voin aloittaa, en ole kokeillut vähemmisön edustajia, joskin mieheni on saksalainen ja asumme Engannissa.
Kommentit (12)
olen ollut vain afrikkalaisten kanssa, suurin osa muslimeja. Mitähän haet kysymyksellä?
En muuta kuin ihan mielenkiinnosta tutkailen palstan kävijäkuntaa. Olen jotenkin tullut siihen johtopäätökseen, että täällä olisi paljon näitä mustalaisten ja muiden kanssa seurustelevia kun itsellä ei ole koskaan ollut mitään mielenkiintoa näitä vähemmistöjä kohtaan vaikka esim mustalaisia on aina hevospiireissä pyörinytkin.
Muslimin kanssa, erosin hänestä kun laittoi pommin sängyn alle :) ja yritti salakuljettaa lapseni orjaksi arabiaan.
Nykyään olen suomalaisen valkolaisen miehen kanssa, eipä tuo nyt juurikaan erilaista ole, kun exäkään ei mikään pussihousu-Leif ollut
olen ollut vain afrikkalaisten kanssa, suurin osa muslimeja. Mitähän haet kysymyksellä?
En muuta kuin ihan mielenkiinnosta tutkailen palstan kävijäkuntaa. Olen jotenkin tullut siihen johtopäätökseen, että täällä olisi paljon näitä mustalaisten ja muiden kanssa seurustelevia kun itsellä ei ole koskaan ollut mitään mielenkiintoa näitä vähemmistöjä kohtaan vaikka esim mustalaisia on aina hevospiireissä pyörinytkin.
ei minullakaan ole koskaan ollut mitään mielenkiintoa suomalaisia kohtaan, enkä ole heidän piireissä koskaan pyörinyt,vaikka Suomessa olen suurimman osan elämästäni asunut.
Olin silloin vaihtarina, eli Suomessa en ole kokeillut.
tuli tapailtua hetki jotain afrikkalaista mutten muista oliko muslimi vai mikä uskonnoltaan. Ja seurustelin vuoden palestiinalaisen muslimin kanssa. Mustalaisen kanssa en ole koskaan ollut enkä tunne yhtäkään vaikka naapureina heitä onkin jonkin verran.
Herää kysymys, että mikä saa ihmisen seurustelemaan jonkun kehitysmaalaisen tai mustalaisen kanssa? Itse en pystyisi koskemaan lainkaan, oikein paha olo tulee kun ajatteleekin. Onneksi luoja on antanut aika kauniin ulkokuoren ja mieheni mielestä tosi hyvän luonteen ja huumorintajun niin eipä ole ollut ongelmia saada ihan normaaleja miehiä.
Herää kysymys, että mikä saa ihmisen seurustelemaan jonkun kehitysmaalaisen tai mustalaisen kanssa? Itse en pystyisi koskemaan lainkaan, oikein paha olo tulee kun ajatteleekin. Onneksi luoja on antanut aika kauniin ulkokuoren ja mieheni mielestä tosi hyvän luonteen ja huumorintajun niin eipä ole ollut ongelmia saada ihan normaaleja miehiä.
Kuka pystyy sietämään tuollaista sivistymätöntä ääliötä?!! "Hyvä luonne" taitaa olla sinun ja miehesi yhdistävä tekijä! hahahahaha! Normaali ei kuvaa sinua ollenkaan, tarkistapa sen tarkoitus.
Muslimit ei muuten oo vähemmistön edustajia maailmassa. Eikä kaikki muslimit ole kehitysmaista.
Eikä kaikki muslimit ole tummaihoisia/arabeja.
Kuka pystyy sietämään tuollaista sivistymätöntä ääliötä?!! "Hyvä luonne" taitaa olla sinun ja miehesi yhdistävä tekijä! hahahahaha! Normaali ei kuvaa sinua ollenkaan, tarkistapa sen tarkoitus.
Kykenet varmaan saamaan vain "rikastuttavan" miehen