Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko elämäni joutunut enimmäkseen tekemään asioista mistä en ole tykännyt.

Vierailija
12.12.2010 |

Nyt keski-iässä alan olla jo kokolailla kettuuntunut, että enkö mä ihan oikeasti saanutkaan elämässä ollenkaan niitä asioita mistä olisin tykännyt! Ei paljon hotsita elämä. Olen niin pettynyt! :-(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö hirveästi töitä unelmiesi eteen ja sitten mikään ei toteutunutkaan?

Vierailija
2/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla toiset nelisenkymmentä vuotta jäljellä! Älä tuhlaa enää aikaa, usko itseesi.

Vaihtoehtosi ovat: You can like the life you're living

or you can live the life you like!!!

GO GO GO!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö hirveästi töitä unelmiesi eteen ja sitten mikään ei toteutunutkaan?

En saanut sitä mitä unelmoin , en vaikka monta kertaa olen yrittänyt uudelleen ja uudelleen.

Edelleenkin vaan yritän mutta nyt alkaa jo tuntua siltä, että antaa olla. Olen vaan tehnyt kaikkea sitä mistä en halunnut ja mistä en tykännyt ja ajatellut, että kyllä mä vielä saan sen mitä olen halunnutkin mutta nyt alkaa jo usko loppua.

Vierailija
4/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla toiset nelisenkymmentä vuotta jäljellä! Älä tuhlaa enää aikaa, usko itseesi.

Vaihtoehtosi ovat: You can like the life you're living

or you can live the life you like!!!

GO GO GO!!!

Vanhuus ei muutenkaan ole kovin hääviä ja mulla on epäilemättä edessä köyhä ja kurja vanhuus. ap

Vierailija
5/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma minulla. En saanut ikinä omakotitaloa, josta olen koko ikäni haaveillut. Rahat ei riitä. Asun kerrostalossa, jota olen aina inhonnut.

En myöskään saanut haluamaani työtä/koulutusta, En päässyt kouluun ikinä lukuisista hakemisista huolimatta.

Rahahuolista johtuen minulla ei myöskään ole ollut mahdollisuutta toteuttaa ikuista haavettani, käydä eri maissa matkustelemassa.

Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme