Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö (elokuvien ikärajoista)?

Vierailija
12.12.2010 |

Että nykyinen merkintä K3 vastaa vanhaa merkintää S ja tarkoittaa sallittu kaikille!

K3 varmaan viittaa siihen, että alle 3-vuotiaiden tv:n ja elokuvien katselua pitää rajoittaa vielä enemmäin kuin isompien lasten,, mutta kyllä K3 elokuvaa voi jo pienempi katsoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-3 on sama asia kuin k-7. K-12 on hieman jännitystä ja kiroilua kuten Year One leffassa. Vuokrasimme sen koko perheen elokuvaksi mutta se oli vähän härskimpi kuin odotimme. Tosin todella hauskaa oli minulla ja isälläni koska molemmat tykkäämme vähän semmoisista hauskemmista elokuvista. Kohta olen 13 ja saan katsoa joitan k-15 elokuvia. K-18 elokuvia en halua edes katsoa koska kerran kavereitteni kanssa olin menossa katsomaan heille leffaa nimeltä Halloween. Tuli todella paha olo kun näin jonkun hakkaavan rauta-pesäpallomailalla toista kuoliaaksi... Joten ei k-18 leffoja edes kannata näyttää lapsille. jos on 12, ymmärtää ettei mikään elokuva ole oikeaa elämää. Kuten olen 13 joten tykkään katsoa kaikenlaisia James Bond elokuvia vaikka ne vähän jännittäviä ovatkin... Joten jos lapsesi on herkkä, ei kannata antaa hänen katsoa semmoisia elokuvia. K-15 leffoissa on vain usein ilkeämpää huumoria kuten Scary movie:ssa niitäkin on 4. Joten aina k-15 elokuvat eivät ole pelkkää kauhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi