Jos nyt jäisit sinkuksi, niin olisko sulla vientiä?
Itse en varmaan olisi baarien tavoitelluin nainen, mutta jos oppisi tuntemaan minut, niin varmaan olisi :)
Kommentit (37)
Mulla on vientiä vaikken olekaan sinkku. Kaksi miestä jotka haluais vakavamman parisuhteen mun kans ja sitten kylällinen miehiä, joiden kans vois muuten pitää hauskaa...Ja mä oon tylsä ja jumitan huonossa suhteessa...
Olisin mieluiten ilman moista vaivaa. :)
Kuka hullu kiinnostuisi lihavasta, keski-ikäisestä neljän lapsen yh:sta???
Jos jöisin yksin, en itsekään kiinnostuisi miehistä varmaan vuosiin...
Olis kiva tietää missä sitä "vientiä" tapahtuu tulee tekemään aloitteita, vaikka ei ole netissä ilmoitusta jne.? Näin mä ainakin ton "viennin" ymmärrän.
Kai sitä sentään saa ilmaista olevansa kiinnostunut miehistä seurustelumielessä? Itse en juuri ottanut yhteyttä miehiin ilmoitusten perusteella, vaan odotin miesten yhteydenottoja. Kirjoittelin varmaankin parinkymmenen miehen kanssa, treffeille menin seitsemän kanssa (joista kolmen kanssa useamman kerran), kolme heistä olisivat halunneet vakavampaan suhteeseen kanssani. Yhden huolin :)
t. sama
Minulla on kaksi kouluikäistä lasta, yksi puolitoistavuotias ja olen näkyvästi raskaana. Ilman tätä raskautta voisi olla hieman eri tilanne. Olen kyllä kohtuullisen varma, että vaikka nyt jäisin sinkuksi, olisin muutaman vuoden sisällä uudessa suhteessa noista lapsista huolimatta. Olen nimittäin mukava ja hauskannäköinen ihminen. Olen kertaalleen eronnut muutama vuosi sitten, (jätin itse mieheni) ja ottajia oli jonoksi asti.
koska nytkin on jos minkälaista karpaasia flirttailemassa urakalla.
Tiedä sitten miten suosittu todellisuudessa kahden lapsen yh olisi :)
Olis kiva tietää missä sitä "vientiä" tapahtuu tulee tekemään aloitteita, vaikka ei ole netissä ilmoitusta jne.? Näin mä ainakin ton "viennin" ymmärrän.
Kai sitä sentään saa ilmaista olevansa kiinnostunut miehistä seurustelumielessä? Itse en juuri ottanut yhteyttä miehiin ilmoitusten perusteella, vaan odotin miesten yhteydenottoja. Kirjoittelin varmaankin parinkymmenen miehen kanssa, treffeille menin seitsemän kanssa (joista kolmen kanssa useamman kerran), kolme heistä olisivat halunneet vakavampaan suhteeseen kanssani. Yhden huolin :)
t. sama
Eihän tollanen netissä tapahtuva flirttailu mitään tarkoita. Etenkään kun toista ei ole nähnyt luonnossa. Kirjoitetun tekstin voi käsittää väärin ja kuvan ottaa edustavasta kuvakulmasta.
Mutta en sitten tiedä kuinka moni huolii 2 lapsen äidin pidempään suhteeseen. Mitkään yhden illan säätämiset ei ole ikinä kiinnostaneet mua mitenkään.
Eihän tollanen netissä tapahtuva flirttailu mitään tarkoita. Etenkään kun toista ei ole nähnyt luonnossa. Kirjoitetun tekstin voi käsittää väärin ja kuvan ottaa edustavasta kuvakulmasta.
Jos neljän kuukauden aikana kolme ihmistä haluaisi tapailun jälkeen vakavan suhteen kanssani, niin kyllä minusta tuntuu että vientiä on ihan riittävästi :)
t. sama taas
Kolme lasta ja vähän jo rupsahtanut mamma..
Tosin jos jäisin sinkuksi, takana olisi mieheni kuolema, enkä varmasti olisi sen jälkeen "markkinoilla". En huolisi ketään muuta.
Mutta tuskinpa edes haluaisin enää miestä riesaksi
kyllä on ja ihan liikaa. Heinäkuun lopussa jäin sinkuksi eikä montaa viikkoa mennyt kun aloin seurustelemaan...ja aikamoisessa kusessa näiden miesten kanssa välillä olen...
Baarissa jäisin takuulla seinäkukkaseksi. Ei sen puoleen, en kyllä käy baareissa kuin korkeintaan pikkujoulujen jatkoilla... Olisin varmaan aika tyytis ilman miestä. Jos miehen lopulta haluaisin, ettisin ehkä netin kautta seuraa tai sitten yrittäisin löytää jonkun samassa tilanteessa olevan kollegan.
Jos neljän kuukauden aikana kolme ihmistä haluaisi tapailun jälkeen vakavan suhteen kanssani, niin kyllä minusta tuntuu että vientiä on ihan riittävästi :)
t. sama taas
kyllä olis, riittäis noita "kosiskelijoita" nyttenki vaikken ns.markkinoilla ole,enkä tule olemaankaan jos se on minusta vaan kiinni :)
Olisin mieluiten ilman moista vaivaa. :)