Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt jäisit sinkuksi, niin olisko sulla vientiä?

Vierailija
12.12.2010 |

Itse en varmaan olisi baarien tavoitelluin nainen, mutta jos oppisi tuntemaan minut, niin varmaan olisi :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei!

tällästä suohirviötä kukaa ottas. :(

Vierailija
2/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä on vain heteronaisia, kotona vain alaikäisiä tyttöjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vientiä olisi melko varmasti, sillä yksi ehdokas on jonossa jo nytkin, vaikken ole edes "markkinoilla". Mulla nyt vaan on sen verran hyvä mies, että mikäli sen yhtään on minusta kiinni, niin en kyllä aio sinkuksi jäädä!

Vierailija
4/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa ollaan aika asialinjalla, mutta jossain bileissä vois joku jotain yrittää. Ja sillä omalla käyttäytymisellä on tietysti suurin merkitys, jos olet iloinen, puhelias ja vähän flirttailevakin, niin varmasti joku kiinnittää huomiota helpommin, kuin sellaiseen, joka seisoo drinkkilasi kädessä naama peruslukemilla tai vähän ylimielisenäkin.

Vierailija
5/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin pitää hauskaa. Vakavampaa suhdetta en voisi kummankaan kanssa harkita, mutta eipä sellainen heti suhteen päätyttyä kiinnostaisikaan.

Vierailija
6/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostus jos olisin vapaa.

Vierailija
7/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut ja tulee varmaan aina olemaan. Siis silloin, kun olen sinkkuna. Ja varattunakin saan kyllä tarpeeksi flirttailua osakseni, silloin en vain itse ole siitä kiinnostunut.

Nimim. pitkä, hoikka ja kaunis blondi =)

Vierailija
8/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rehellisesti sanottuna en edes kaipaisi sitä.

Eläisin oikein mielelläni yksin.

Vierailija
9/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehiä tulee ovista ja ikkunoista

Vierailija
10/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen saanut ihan liiankin kanssa, mutta sellaisia miehiä, joita kiinnostaa muukin, niin niitä ei ole kyllä löytynyt. Eli ihan sama tilanne kuin teininä, pillu kelpaa, muu pakkaus ei juurikaan.

Vierailija
11/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tähänkään asti ollut, kun en baareissa ym. käy julistamassa olemassaoloani.

Vierailija
12/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Vierailija
13/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut ja tulee varmaan aina olemaan. Siis silloin, kun olen sinkkuna. Ja varattunakin saan kyllä tarpeeksi flirttailua osakseni, silloin en vain itse ole siitä kiinnostunut. Nimim. pitkä, hoikka ja kaunis blondi =)

Vierailija
14/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan olla tosi vittumainen, minulla on lapsi.

En taitaisi olla kirkkaassa kärkipäässä.

Vierailija
15/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vientiä on ollut ihan riittävästi, vaikken ole mikään kaunotar ja minulla on kolme lasta. Nyt olen jo löytänyt vakituisen kumppanin :)

Vierailija
16/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippumatta parisuhteen statuksesta.

Vierailija
17/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkku monta vuotta ennen nykyistä miestäni. Hän on todellinen lottovoitto, vastuullinen ja hyvä mies. Mutta koska meni vuosikausia hänen löytämiseensä, en usko että nytkään olisi sen enempää vientiä.

Sitä paitsi minulle ei riitä että mies on kiinnostunut minusta, vaan miehen pitää olla sellainen josta minäkin voisin olla kiinnostunut.

Vierailija
18/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vientiä on ollut ihan riittävästi, vaikken ole mikään kaunotar ja minulla on kolme lasta. Nyt olen jo löytänyt vakituisen kumppanin :)

Tarkoittaako siis sitä, että miehet vaan tulee tekemään aloitteita, vaikka ei ole netissä ilmoitusta jne.? Näin mä ainakin ton "viennin" ymmärrän.

Vierailija
19/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vienti ei ole sama asia kuin pillun jakaminen. Minä käyn panemassa 3 eri naista viikossa, kaikki eronneita eikä tulisi pieneen mieleenkään alkaa heidän kanssaan mihinkään suhteeseen, kamalia otuksia, mutt yhdellä on hyvä pillu, toisella hyvä perse ja tissit ja kolmas on niin rietas, että huh huh :)

Vierailija
20/37 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin aloittaa, en ole kokeillut vähemmisön edustajia, joskin mieheni on saksalainen ja asumme Engannissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän