Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko tälläisestä anopin käytöksestä?

Vierailija
12.12.2010 |

Pojallaan on yskää ja hän juo teetä. Anoppi kysymään, että eikö teillä ole mustaherukkamehua`?

Mieheni vastaa, että ei. Anoppi: No, kai siinä on hunajaa? Mies vastaa, että ei.

Seuraavaksi anoppi tarkastaa poikansa päänahkaa, joka on kuiva. "Onko päänahka jo rauhoittunut?"

Edellisellä kerralla toi pojalleen jotain öljyhoitoa.

Minusta tuntuu, että anoppi takoittaa jutuillaan, että mun pitää hommata kaupasta mustaherukkamehua ja/tai hunajaa ja hoitaa se päänahkakin. Jotenkin äänensävy ja katset kertoo.

Mutta mulla on pienet lapset joiden asiat huolehdin. Oletan, että mieheni voi itse ostaa hunajaa kaupasta tai pyytää minua ostamaan. Minä itse inhoan hunajaa.

Ja kait aikuinen mies voi itse hoitaa kuivaa päänahkaansa, ei kait mun tarvi pakottaa öljyhoitoa laittamaan?

Joku sadanvuoden takainen jäänne, että vaimo huolehtii myös miehestään kuten pikkulapsista?

Mieluummin olen sitten huono miniä, kun rupean passaamaan ja paapomaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä selittele.

Vierailija
22/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä selittele.

Anopille vai miehelle vai kenelle? Ja mistä?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille vai miehelle vai kenelle

Vierailija
24/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis loukkaantunut anopille. Vaikka omasta mielestä en mutta, olen, koska av-mammat sanoo niin.

Olen kateellinen. Kysyin, että kenelle ja mistä, mutta turha selittää, olen vaan kateellinen.

Ja tyhmä olen myös.

Ja en hoida miestäni, vaikka tällä olisi 40 asteen kuume. Koska nyt on yskää, niin tämä todistaa sen.

On normaalia kysellä toisen kuivan päänahan hoidosta ja tuoda tälle öljyhoitoa. Se on nyt äkkiä minun tajuttava.

Avioero tulee kohta, koska tulkitsen anopin jokaista ilmettä.

Olen seko.

Taas erittäin opettavainen av-käynti. Opin itsestäni paljon. Kiitos.

-ap

Vierailija
25/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit jo aloituksessa sanonut, että sinä et loukkaantunut. Kyllä avauksesta saa sen kuvan, että hernepussi on mennyt rööreihin. Sori vaan.

Vierailija
26/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ihan hyvin ymmärtää miksi ap huvittui ja haluaa kysyä loukkaantuisiko joku vastaavasta. Anopit osaavat olla välillä ärsyttäviäkin, toisilla on myös tapana verhoilla arvostelu "hienovaraisiin" kysymyksiin. Omani ainakin oli vähemmän hienovarainen kun sekosi täysin ensimmäisestä lapsenlapsestaan. Vaikka kuinka yrittäisi itse olla aikuismainen ja antaa olla, niin silti huvittaa ja välillä otsasuonikin pullottaa ja on pakko laskea sataan. Onneksi meillä mies pitää itse vanhempansa järjestyksessä.

Vierailija
27/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailee tietyllä äänensävyllä ja mulkoilee. " Eikö äiti ole pukenut teille tarpeeksi päälle", "eikö äiti ole vienyt teitä tänään ulos?" jne...sitä paitsi kuka normaali aikuinen mies sietää sitä että mamma käu päänahkaa tarkistamassa? En varmaan loukkaantuis mutta sanoisin ääneen että mies takuulla osaa mennä ne mehut hakemaan kaupasta!

Vierailija
28/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään vaivaisi päätäni piilomerkityksiltä. Jos teillä ei ole mustaherukkamehua, sitä ei ole.

Elämä on paljon helpompaa jos ei ylitulkitse jokaista äänenpainoa ja katsetta!

Sinä ap ET TIEDÄ mitä anoppisi ajattelee. Sinä et ole ajatustenlukija. Pilaat ihan turhaan teidän välejänne tuollaisilla asioilla, jos alat tuollaisista loukkaantumaan.

Kaksi sanaa: kasva aikuiseksi.

Vierailija
29/29 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei voi kirjoittaa yhtään mitään, aina kaikki väännetään ja käännetään väärinpäin. Otan osaa ap, sait kunnon ryöpyn niskaasi, koita selviytyä.