Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidille ja pienelle tytölle " yhteinen" koru lahjaksi?

Vierailija
12.12.2010 |

Mietin tuossa parasta ystävääni, että mitä annan hänelle joululahjaksi. Hänellä on siis pieni tyttö, jolle myös aijon jotain ostaa..

Tuli sitten mieleen (onkohan ihan typerä idea??), että jos ostais sellaisen jonku sydänkorun, joka on kahtia. Toinen äidille, toinen lapselle. Vai mielletäänkö ne vain rakastavaisten koruiksi?

Onko muita vastaavia olemassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten kyllä keksi mistä sellaisen korun saisi. Olis hauska, kun olis vaikka pikkuinen prinsessan kruunu ja isompi samanlainen. :)

Vierailija
2/4 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana idea minusta, mutta olen myös sitä mieltä että ehkä tuo sydämen puolikas ei ole paras idea.. mutta en kyllä keksi mitään muutakaan :P Olen itse pitkään miettinyt itselleni ja siskolleni vastaavanlaista "siskokorua", mutten ole vielä keksinyt millainen se sitten olisi... mutta kehittele ideaa :) Toivottavasti joku osaa antaa parempaa vinkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin minusta sydämen puolittaminen äidin ja tyttären kesken on melkoinen viittaus siihen, ettei isää tässä kuviossa kaivata.

Vierailija
4/4 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu kuin sydän, miehet ostaa naisille sydänkoruja! Osta lapselle lelu ja äidille amuletti, jonka sisään laitat lapsen kuvan.