Facebook-mokat, TIPAHDIN!
Tänään lapset näytti (uuden?) sivun noloista Facebook-paljastuksista yms. ja tipahdin tuolilta kuin luin noita. Onks kellään lisää? Tahtoo nauraa.
Kommentit (17)
miten ihmiset voivat olla noin pölhöjä :D Vaikka sattuuhan sitä joskus itsellekin...
Aika läppä on. Onneksi en ole itse facebookissa.
Miksi tuommosia pitää ees tehä. Alkaa ahistamaan facebookki. Pitäis varmaan poistaa koko profiili.
Toivottavasti kertyy enemmänkin juttuja.
Matkittu Lamebook-sivustosta.
Kiva lukea suomenkielisiäkin päivityksiä!
Mutta tuli mieleeni opettakaa nyt nuorisollenne, ettei sivut ole auki kuin kavereille. Ja näköjään, kun mun teinit on tuossa iässä, niin TAKUULLA olen niiden feissarikaveri. :D
eihän noita ollut kun muutama,tahtoo lisää! :)
Failbook.com päivittäin tulee tuoretta materiaalia ja mokia jo tuhansittain.
onko noi kopsattu tuonne ihmisten julkisilta seiniltä, vai niiltä ei-julkisilta?
Onneks en ole Facebookissa, kun on niin kuolettavan tylsä.
Ei niitä ihmisiä tuolta kuitenkaan kukaan tunnistaisi.
onko noi kopsattu tuonne ihmisten julkisilta seiniltä, vai niiltä ei-julkisilta?
vissi ero, julkaistaanko jotain salatulta vai julkiselta seinältä. Vähän överiksi näyttää menevän.
Onko sillä väliä? Ei niitä ihmisiä tuolta kuitenkaan kukaan tunnistaisi.
nämähän on ihan feikkejä. Esim. tuo "syön juustoja ja juon viiniä rakkaani kanssa takkatulessa, mikä voisi olla enää paremmin" tms., johon vastataan "voisit olla laiha". Siis ihan suora suomennos failbook.comista.
Jollain feikkiprofiileilla/kavereiden kesken sovitaan mitä kukakin kirjoittaa, sit vaan print screen, piilotetaan "nimet" ja postataan tonne.
Mä luulin et nää ois oikeesti jotain hauskoja/aitoja mokia.