Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että tulet olemaan kaunis keski-ikäisenäkin?

Vierailija
12.12.2010 |

Mistä syystä uskot/et usko näin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunlainen kauneus on vain kuvia, jäljittelyä, olemisen yrittämistä tms.

Vierailija
2/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näyttää siltä, että kasvojen piirteet terävöityvät (nenä ja leuka). Couperosa vain pahenee.

Lisäksi rinnat ovat raskauksien ja imetysten myötä muuttuneet isoiksi patakintaiksi.

Vastaan, että en usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vain vaatteet päällä. Alastomana näytän aika kamalalta.

Vierailija
4/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai: minusta tuli vasta keski-ikäisenä kaunis.

Vierailija
6/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäkö uskon: peilistä.

Vierailija
7/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo keski-ikäinen ja oman kauneuden arvioiminen on vaikeaa missä iässä tahansa, joten en tiedä. Onnellinen olen, se riittäköön...

Vierailija
8/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot sen sijaan ovat kauniit aina.

Tosin vain vaatteet päällä. Alastomana näytän aika kamalalta.

Vierailija
9/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäisiä naisia, anteeksi :) Ihanaa kuulla, että miellätte itsenne kauniiksi! Minäkin haluaisin tuntea sitten 10v päästä niin. Onko mitään vinkkejä kauneuden säilyttämiseksi? ap

Vierailija
10/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka heijastaa kauneutta, jos ihmisellä on asiat kunnossa itsensä kanssa.

Lapsenakin kauneimpia ovat mielestäni aidoimmat, eivät suinkaan missi- tai mallityyppisimmät puhumattakaan mistään i´istä lapsuuden jälkeen.

Kaunista on ainostaan puhtaus, rehellisyys Jumalaa ja Jeesusta kohtaan.

Ja joo en kuulu mihinkään lahkoon, vaan tämä on ihan Raamatusta suoraan.

Ottaisitte muutkin "kristityt" opiksenne sen sijaan, että luulette, ettei kirkolla ole teille mitään annettavaa tai Raamatulla ylipäätään.

Jos edes yksi miettii tätä, olen happy:)

Vierailija
12/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v. ja mielestäni kaunis. Huomaan sen myös miesten katseista :)

Minulla on pitkä vaalea tukka ja urheilullinen vartalo. Rintani ovat kahden pitkän imetyksen jälkeen edelleen kauniin pystyt.

Olen tyytyväinen itseeni. Oikeastaan olen mielestäni kauniimpi kuin parikymppisenä!

Vierailija
13/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v. ja mielestäni kaunis. Huomaan sen myös miesten katseista :)

Minulla on pitkä vaalea tukka ja urheilullinen vartalo. Rintani ovat kahden pitkän imetyksen jälkeen edelleen kauniin pystyt.

Olen tyytyväinen itseeni. Oikeastaan olen mielestäni kauniimpi kuin parikymppisenä!

Vierailija
14/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytän ensi kuussa 40, ja olen takuulla kivemman näköinen ja jopa kauniimpi kuin 15-, 20- tai 25-vuotiaana:-D! Ensinnäkin olin toooosi pitkään kasvoistani lapsenpyöreä, se korostui etenkin ennen hampaiden oikaisua n. 25-vuotiaana. Vaikka olin hoikka, mulla oli pulskat posket;-D. Kauneimmillani olen ollut 33-35 -vuotiaana, kun olin hoikka ja huippukunnossa. Nyt olen taas turhan paksu, mutta silti kasvot ovat kapeammat kuin nuoruudessa:-). Oikeasti olen kolmenkympin jälkeen ollut vallan tyytyväinen ulkonäkööni. Tuskin nyt mitenkään huippuvauhtia tästä rypistynkään tai vanhenen.

Toisekseen, vanhenemista ei voi välttää - juuri tänään jonkin linkin takia selailin julkkisten kauneusleikkausten tuloksia;-D. Itse en keksi kasvoissani muuta korjaamista kuin silmien näkökyky: laserleikkaukseen voisin mennä. Olisi ihanaa nähdä ilman rillejä tai piilareita! Jos jaksan pudottaa painoa ja liikkua riittävästi, plösö kroppakin kiinteytyy. Edes siinä ei olisi korjailtavaa. Jos se nyt sitten niin tärkeätä edes on. Ihminen on kuitenkin ihminen: hyvä tyyppi on hyvä, vaikka miltä näyttäisi, inhasta tyypistä et kivaa saa, vaikka se miten näyttäisi hyvältä ja olisi timmissä kunnossa;-D.

Vierailija
15/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti näytän 40vuotiaana jo kamalalta. Nyt kun 30 lähestyy niin alan jo rupsahtamaan.

Vierailija
16/16 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olen, mutta naama on pyöreä :) Toivottavasti se tästä iän myötä kapenisi. ap

mutta täytän ensi kuussa 40, ja olen takuulla kivemman näköinen ja jopa kauniimpi kuin 15-, 20- tai 25-vuotiaana:-D! Ensinnäkin olin toooosi pitkään kasvoistani lapsenpyöreä, se korostui etenkin ennen hampaiden oikaisua n. 25-vuotiaana. Vaikka olin hoikka, mulla oli pulskat posket;-D. Kauneimmillani olen ollut 33-35 -vuotiaana, kun olin hoikka ja huippukunnossa. Nyt olen taas turhan paksu, mutta silti kasvot ovat kapeammat kuin nuoruudessa:-). Oikeasti olen kolmenkympin jälkeen ollut vallan tyytyväinen ulkonäkööni. Tuskin nyt mitenkään huippuvauhtia tästä rypistynkään tai vanhenen.

Toisekseen, vanhenemista ei voi välttää - juuri tänään jonkin linkin takia selailin julkkisten kauneusleikkausten tuloksia;-D. Itse en keksi kasvoissani muuta korjaamista kuin silmien näkökyky: laserleikkaukseen voisin mennä. Olisi ihanaa nähdä ilman rillejä tai piilareita! Jos jaksan pudottaa painoa ja liikkua riittävästi, plösö kroppakin kiinteytyy. Edes siinä ei olisi korjailtavaa. Jos se nyt sitten niin tärkeätä edes on. Ihminen on kuitenkin ihminen: hyvä tyyppi on hyvä, vaikka miltä näyttäisi, inhasta tyypistä et kivaa saa, vaikka se miten näyttäisi hyvältä ja olisi timmissä kunnossa;-D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän