Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen ja olen nähnyt naapurini kaltoinkohtelevan lapsiaan.

Vierailija
11.12.2010 |

hän on yksinhuoltaja ja kaksi alle koulu ikästä lasta. 1v ja 5v.

5v on todella huonokäytöksinen, huorittelee, haistattelee muille ja kiroilee.

hänen äitinsä haukkuu häntä mm. urpoksi, idiootiksi, vahinkolapseksi ja läpsii pienimmästäkin asiasta. karjuu todella kovaa. repii korvasta niin, että korva on todella punainen ja lapsesta huomaa, että se sattuu todella paljon.

mistäkö tiedän nämä kaikki? siitä kun hän on tehnyt nämä kaikki minun edessäni.

ajatuskin siitä mitä hän tekee suljettujen ovien takan ahistaa vietävästi.

hän on pari kertaa ollut todella humalassa päiväs aikaan ja työnnellyt 1v lasta rattaissa 5v lapsi ties missä. ollaan etsitty 5vtä monet kerrat kun on hävinnyt pihalta johonkin.

hänellä on käynyt lastensuojelu kerran, mutta mitään eivät tehneet. sama meno jatkuu.

viime kesänä, 1v polvesta kantapäähän oli ruvessa, en kysellyt mitään, kyllähän niitä haavereita sattuu, mutta se oli todella kamalan näköinen.

hän ei vie lapsiaan pihalle. ja 5v on liika lihava.

mitä ajatuksia teille tulee tästä?

EI ole provo, aivan varmasti joku tulee niin väittämään. toivoisin kyllä, että olisi, mutta ei ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEe ilmoitus ja heti.Todella vakavia vaurioita tulee noille lapsille psyykkisesti ja voi tulla fyysisesti myos.

Vierailija
2/6 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jo nimittely on kiellettyä ls-laissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole vielä ottanut yhteyttä sosiaaliviranomaisiin ja kertonut heille tuota kaikkea!

Sinun pitää nimenomaan sanoa, että olet omin silmin kuulut ja nähnyt tuollaista. Ei pelkkä ilömoitus auta, että epäilet, että lapsilla ei ole kaikki hyvin, koska tuolloin äiti voi valmistautua esittämään vaikka mitä, kun sossut tulevat visiitille.

Tuohan on ihan kauheaa oikeasti!

Vierailija
4/6 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole vielä ottanut yhteyttä sosiaaliviranomaisiin ja kertonut heille tuota kaikkea!

Sinun pitää nimenomaan sanoa, että olet omin silmin kuulut ja nähnyt tuollaista. Ei pelkkä ilömoitus auta, että epäilet, että lapsilla ei ole kaikki hyvin, koska tuolloin äiti voi valmistautua esittämään vaikka mitä, kun sossut tulevat visiitille.

Tuohan on ihan kauheaa oikeasti!

pelkään pahoin, että nyt käy samalla tavalla. minun pitäisi saada muilta naapureilta kanssa ns. todistus aineistoa, että ls oikeasti uskoo, että asialle pitäisi jotain tehdä.

ap

Vierailija
5/6 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tee uusi ls- ilmoitus- niin tarkkailu lisääntyy

Vierailija
6/6 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee uusi ilmoitus. Minä olin liian hidas ja arka, kun lapsiltani ja heidän isältään kuulin, millaista on lasten isän naapuriperheen (muuttivat myöh. takaisin kotiinsa parin km päähän) elämä. En saanut aikaiseksi soittaa minnekään, vaikka tunsin tuon entisen kotikuntani sossut ja myös uudesta kotikaupungistani perhetyön väkeä. Meni 1-2 kk, ja sain kuulla, että lapset on huostaanotettu. Perheen tytöt olivat kahden nuorimmaiseni hyviä kavereita kun kävivät isänsä luona, vanhempi poikani ehti olla eskarissa vamhemman tytön kanssa. Nyt tytöt sitten ovat kauemmaksi sijoitettuja, ja olen kuullut, että vanhemmilla menee entistäkin huonommin:-/.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän