"Tuli jo! Sää et tainnu saaha vielä?"
Sanat miehen suusta noin kolme (3!) minuuttia aloittamisesta. Kokoa kyllä löytyi mutta vaikka olisi kuinka iso niin muutama työntö ei riitä!
Uusi mies ja ensimmäinen kerta hänen kanssaan. Voiko asialle tehdä jotain? Minusta seksi on hyvin olennainen osa parisuhdetta eikä kolme minuuttia kyllä riitä... Nyt vinkkejä ja omia kokemuksia kehiin kiitos!
Kommentit (28)
kokeillut varovasti anaaliseksiä miehesi kanssa ?
Exälläni oli juuri tuo sama ongelma, kerran kokeilimme anaaliseksiä ja hän sai aivan valtavan orgasmin sitä kautta, ihmettelin itsekin sitä.
Ilmeisesti naisilla on eroavaisuuksia fyysisessä rakenteessa siellä alapäässä, kun joillakin tulee orgasmi helposti normaalissa, ja toisilla taas siellä toisella puolella.
kokeillut varovasti anaaliseksiä miehesi kanssa ? Exälläni oli juuri tuo sama ongelma, kerran kokeilimme anaaliseksiä ja hän sai aivan valtavan orgasmin sitä kautta, ihmettelin itsekin sitä. Ilmeisesti naisilla on eroavaisuuksia fyysisessä rakenteessa siellä alapäässä, kun joillakin tulee orgasmi helposti normaalissa, ja toisilla taas siellä toisella puolella.
...mulla niin kireet kaikki ruumiinontelot, ettei peppuun mahdu edes sormi kuin ihan päästä vaan. Kiitosta olen siis saanut ykkösenkin käytöstä, vaikka kaksi lasta olen sieltä päästänyt :)
Passita lääkäriin. Tohon "vaivaan" on kyllä keksitty lääke. Parikin vaihtoehtoa on.
Ketä pitää hoitaa ja mikä on vaiva..
ettei peppuun mahdu edes sormi kuin ihan päästä vaan.
Miten saat ulostemassasi pysymään niin ohuena luiruna, että se mahtuu ulos? ö_ö
Yleisesti ottaen naisilla kakka on paljon paksumpaa kuin miehillä johtuen lantionpohjan erilaisesta rakenteesta. Ts. peräsuoleen pääsee pakkautumaan helpostikin sellaista 5 senttiä paksua jöötiä. Tietynlaista nautintoahan sellaisenkin punnaaminen on eikös vain?
Miten saat ulostemassasi pysymään niin ohuena luiruna, että se mahtuu ulos? ö_ö
Yleisesti ottaen naisilla kakka on paljon paksumpaa kuin miehillä johtuen lantionpohjan erilaisesta rakenteesta. Ts. peräsuoleen pääsee pakkautumaan helpostikin sellaista 5 senttiä paksua jöötiä.
Aika loukkaavaa, että minä - mies häviäisin naisille paskan paksuudessa. Punnaan aika paksua jöötiä