Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tuli jo! Sää et tainnu saaha vielä?"

Vierailija
11.12.2010 |

Sanat miehen suusta noin kolme (3!) minuuttia aloittamisesta. Kokoa kyllä löytyi mutta vaikka olisi kuinka iso niin muutama työntö ei riitä!

Uusi mies ja ensimmäinen kerta hänen kanssaan. Voiko asialle tehdä jotain? Minusta seksi on hyvin olennainen osa parisuhdetta eikä kolme minuuttia kyllä riitä... Nyt vinkkejä ja omia kokemuksia kehiin kiitos!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän hyvä, mutta ei saa laukeamaan? Sinä ole hyvää nähnytkään...

...ja siksi syytänkin itseäni, kun en osaa kuitenkaan nauttia täysillä ja antaa mennä?!

Mäkään en osaa. Mulla tosin mies ihan selvästi yrittää hirmuisesti, ja se luo mulle paineita. Asiasta on puhuttuja monesti, toistaiseksi ilman tuloksia. Kyllä minä nautin seksistä, en vain saa.

Vierailija
22/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut varovasti anaaliseksiä miehesi kanssa ?

Exälläni oli juuri tuo sama ongelma, kerran kokeilimme anaaliseksiä ja hän sai aivan valtavan orgasmin sitä kautta, ihmettelin itsekin sitä.

Ilmeisesti naisilla on eroavaisuuksia fyysisessä rakenteessa siellä alapäässä, kun joillakin tulee orgasmi helposti normaalissa, ja toisilla taas siellä toisella puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut varovasti anaaliseksiä miehesi kanssa ? Exälläni oli juuri tuo sama ongelma, kerran kokeilimme anaaliseksiä ja hän sai aivan valtavan orgasmin sitä kautta, ihmettelin itsekin sitä. Ilmeisesti naisilla on eroavaisuuksia fyysisessä rakenteessa siellä alapäässä, kun joillakin tulee orgasmi helposti normaalissa, ja toisilla taas siellä toisella puolella.

...mulla niin kireet kaikki ruumiinontelot, ettei peppuun mahdu edes sormi kuin ihan päästä vaan. Kiitosta olen siis saanut ykkösenkin käytöstä, vaikka kaksi lasta olen sieltä päästänyt :)

Vierailija
24/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passita lääkäriin. Tohon "vaivaan" on kyllä keksitty lääke. Parikin vaihtoehtoa on.

Vierailija
25/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä pitää hoitaa ja mikä on vaiva..

Vierailija
26/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei peppuun mahdu edes sormi kuin ihan päästä vaan.

Miten saat ulostemassasi pysymään niin ohuena luiruna, että se mahtuu ulos? ö_ö

Vierailija
27/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen naisilla kakka on paljon paksumpaa kuin miehillä johtuen lantionpohjan erilaisesta rakenteesta. Ts. peräsuoleen pääsee pakkautumaan helpostikin sellaista 5 senttiä paksua jöötiä. Tietynlaista nautintoahan sellaisenkin punnaaminen on eikös vain?

Miten saat ulostemassasi pysymään niin ohuena luiruna, että se mahtuu ulos? ö_ö

Vierailija
28/28 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen naisilla kakka on paljon paksumpaa kuin miehillä johtuen lantionpohjan erilaisesta rakenteesta. Ts. peräsuoleen pääsee pakkautumaan helpostikin sellaista 5 senttiä paksua jöötiä.

Aika loukkaavaa, että minä - mies häviäisin naisille paskan paksuudessa. Punnaan aika paksua jöötiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme