Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut juuri tälläisistä sohvista!!Nyt ne löysin,ei kun huutamaan...

Vierailija
2/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei reps ja kops ja mitä vielä! Voiko enää hirveempää sohvaa tai kuvatusta siitä olla enää olemassakaan! Ihanaa, haluan heti nämä ostaa itselleni. Ja vaadin kaupan päälliseksi tohon kaiken tuon sälän mitä kuvattukin on. Maksan niistä ainakin 9000€!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti,voisi hiukan katsella mitä kaikkea kuvassa tulee näkymään...Ei kovin myyvä kuva.

Vierailija
4/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vaihdan kyllä heti mun natuzzini tuohon.

Vierailija
5/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten päättänyt aloittaa uran huutismyyjänä :)

Todella uskottavaa, ettei jälkiä ole, kun muutenkin näytetään elävän kuin siat pellossa. Ok, myönnän on meilläkin joskus sohvalla roinaa, mutta jotain rajaa, mitä huutiskuvissa sentään ois suotavaa näkyä.

Vierailija
6/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Marika 90 päästä rikastumaan...

Vierailija
7/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen kiiltävä lattia, valkoiset korkeat seinät, kromi lamppu ja ah, nuo sohvat.

Vierailija
8/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpertyä tuohon sohvan nurkkaan, kietoa tyynyn takaa roikkuva kaulaliina kaulaan ja hämyisessä kynttilänvalossa lukea tuota mainoslehteä. Ei pidä unohtaa viinilasillista.

Vierailija
9/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on... Itse olisin tyytyväinen jos joku hakisi ilmaiseksi moiset pois, mutta jos meinaa oikein rahaakin saada, niin pitäisi edes hieman panostaa kuvaan... Ja vielä 260e/kpl:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan