Ostaisitko nämä sohvat?
Kommentit (9)
ei reps ja kops ja mitä vielä! Voiko enää hirveempää sohvaa tai kuvatusta siitä olla enää olemassakaan! Ihanaa, haluan heti nämä ostaa itselleni. Ja vaadin kaupan päälliseksi tohon kaiken tuon sälän mitä kuvattukin on. Maksan niistä ainakin 9000€!!
Ja oikeasti,voisi hiukan katsella mitä kaikkea kuvassa tulee näkymään...Ei kovin myyvä kuva.
mut vaihdan kyllä heti mun natuzzini tuohon.
On sitten päättänyt aloittaa uran huutismyyjänä :)
Todella uskottavaa, ettei jälkiä ole, kun muutenkin näytetään elävän kuin siat pellossa. Ok, myönnän on meilläkin joskus sohvalla roinaa, mutta jotain rajaa, mitä huutiskuvissa sentään ois suotavaa näkyä.
Ei taida Marika 90 päästä rikastumaan...
Valkoinen kiiltävä lattia, valkoiset korkeat seinät, kromi lamppu ja ah, nuo sohvat.
käpertyä tuohon sohvan nurkkaan, kietoa tyynyn takaa roikkuva kaulaliina kaulaan ja hämyisessä kynttilänvalossa lukea tuota mainoslehteä. Ei pidä unohtaa viinilasillista.
on... Itse olisin tyytyväinen jos joku hakisi ilmaiseksi moiset pois, mutta jos meinaa oikein rahaakin saada, niin pitäisi edes hieman panostaa kuvaan... Ja vielä 260e/kpl:D
Olen aina haaveillut juuri tälläisistä sohvista!!Nyt ne löysin,ei kun huutamaan...