Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä arvasit työkaverisi olevan raskaana?

Vierailija
11.12.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut silloin kysyä, mutta kuukautta myöhemmin hän kertoi koko työporukalle kun ensimmäinen kolmannes oli turvallisesti ohi.

Vierailija
2/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos ei liiku autolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ei ollut ollut iho-ongelmia. En yllättänyt, kun pari kk myöhemmin kertoi ilo-uutisen.

Vierailija
4/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä tilanteessa tuli ilmi, kun aloin kertomaan hänelle raporttia (olen siis sairaalassa töissä) ja monen potilaan kohdalla hän pohti tyyliin että ompa ihana nimi. No, kysyin sitten että ootko raskaana ja hän "joutui" myöntämään... :)

Vierailija
5/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti homejuuston ja kalan syömisen.

Vierailija
6/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kalan syöminen liittyy raskauteen?

Vierailija
7/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan huomaa näitä asioita.

Kerrankin, kun yllätyin yhden kerrottua raskaudestaan, hän nauroi, että ai sä luulit mun ihan muuten vaan kasaavan näin paljon ruokaa lautaselle ja lihoneen viime kuukausina.

Oikeasti en ollut ajatellut mitään. Mulle on ihan sama, onko joku laiha vai lihava, joten en kiinnitä huomiota pyöristymiseen. En myöskään huomaa odottavien äitien säteilyä.

Olen itsekin nainen ja ollut joskus raskaana. Oman raskauden sentään huomasin, kun pyörrytti, ja työkaverit puhuivat, että näytän siltä kuin odottaisin.

Vierailija
8/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä kun kesäloman jälkeen hänellä oli rinnat kasvanut ja jotenkin säteili. Pari viikkoa sen jälkeen kertoi kun 12 vkoa täynnä. Toisesta arvasin kun hän vaivihkaa aina veti paitaansa alaspäin, peittääkseen kasvamaan alkanutta mahaansä. Mä olen tarkka arvaamaan jo aika varhaisessa vaiheessa:), varsinkin jos hoikka ihminen kyseessä.

Vierailija
9/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aiemmissa juhlissa viinasta tykännyt työkaveri yhtäkkiä tuleekin pikkujouluihin autolla. Ei siinä auta, vaikka kuinka selittelisi seuraavan päivän kissanristiäisillä, vaan vahva epäilys on jo herännyt.

Vierailija
10/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun työkaveri käveli kahvihuoneeseen ja syöksyi suoraan yrjöämään roskikseen ennen kuin päivää kerkesi sanoa. Reppana. Hänellä oli aivan järkyttävät pahoinvoinnit, oli tiputuksessakin niiden takia. Ja ne tulivat juuri tuolla tavalla ihan salamana. Ollaan tutkimusyhteisö ja kaikki naiset ja pikkulapsien isät räjähti nauramaan, että jassoo, että näinkö on asiat. Ei siinä kollega voinut muutakaan kuin myöntää. No, onneksi vauva on sitten synnyttyään ollut superaurinkoinen ja ihana tapaus, koska raskausaika teki kyllä naisesta melkein lopun.

Vierailija
11/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oikeastaan ainoa, joka ei tajunnut asiaa, oli meidän ihana, mutta vähän epäkäytännöllinen proffa. Se oli jo ottamassa mitä lie viljelyitä ja näytteitä kollegaparaltamme ja muut vaan hekotteli, että eiköhän tässä ole pirttiviljelyt jo tehty.

Vierailija
12/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyisin: miten kannattaa salata raskaus jos ei halua että työkaverit arvaa?

Vierailija
13/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan huomaa näitä asioita.

Kerrankin, kun yllätyin yhden kerrottua raskaudestaan, hän nauroi, että ai sä luulit mun ihan muuten vaan kasaavan näin paljon ruokaa lautaselle ja lihoneen viime kuukausina.

Oikeasti en ollut ajatellut mitään. Mulle on ihan sama, onko joku laiha vai lihava, joten en kiinnitä huomiota pyöristymiseen. En myöskään huomaa odottavien äitien säteilyä.

Olen itsekin nainen ja ollut joskus raskaana. Oman raskauden sentään huomasin, kun pyörrytti, ja työkaverit puhuivat, että näytän siltä kuin odottaisin.

Hävettää oikein, viimeksi en edes muistanut vaikka työkaveri oli jo ilmoittanut asiasta, ihmettelin että miksi hän ei olisi keväällä töissä.

Toinen kerta oli vielä nolompi kun luulin että työkaveri sai keskenmenon, saikin mutta tuli pian uudestaan raskaaksi ja tämä oli mennyt minulta täysin ohi. Onneksi älysin pitää suuni kiinni, meinasi jo möläyttää että eikö se mennytkään kesken.

Vierailija
14/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odottavat äidit ovat alkaneet syödä välipalaa työpäivän aikana. Eräs alkoi käyttää farkkuja jotka tunnistin äitiyshousuiksi, koska omistin itse samanlaiset.

Vierailija
15/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oikeastaan ainoa, joka ei tajunnut asiaa, oli meidän ihana, mutta vähän epäkäytännöllinen proffa. Se oli jo ottamassa mitä lie viljelyitä ja näytteitä kollegaparaltamme ja muut vaan hekotteli, että eiköhän tässä ole pirttiviljelyt jo tehty.

kun että onpa mieltä piristävää huomata näin aidon lämpimästi muista ihmisistä puhuva ihminen tällä palstalla. :)

Vierailija
16/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jo ottamassa mitä lie viljelyitä ja näytteitä kollegaparaltamme ja muut vaan hekotteli, että eiköhän tässä ole pirttiviljelyt jo tehty.

Viljelyähän se tuokin, siemenen kylvämistä ainakin :D

Vierailija
17/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin päivänselvää. Napsi koko ajan appelsiineja työpöytänsä ääressä.

Vierailija
18/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herttainen työkaveri muuttui murjottavaksi hermokimpuksi.

Vierailija
19/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaratalossa. Tulimme kulman takaa ja lähes törmäsimme. Raukka ei ehtinyt siinä vetää vatsaa sisään, mitä oli tehnyt jo pitkään kahvituntien ajan... Maha pömpötti ihan selvästi!

Vierailija
20/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin arvailisi mun olevan raskaana...

tai sitten vain kuvittelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme