Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tästä palstasta on tullut rasistinen?

Vierailija
24.11.2010 |

Ovatko suomalaiset maalaisjuntit päättäneet lähteä persujen puolesta barrikaadeille pelkkää pelkoaan vai onko täällä joku persujen tuleva kansanedustajaehdokas pillastunut.

Minua surettaa ja hävettää, että suomalainen äiti on niin suvaitsematon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan välttää edes avaamasta niitä aloituksia

Vierailija
2/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

persutkaan niin rasistisia kuin osa kirjoittelijoista täällä... :(

toisaalta surettaa, toisaalta hyvä tietää et maailmaan mahtuu niin paljon tietämättömyyttä ja vihaa (? voikohan tässä tapauksessa sanoa vihaksi...joskus tuntuu et päättömyyttä on mukana ja mennään jonkun taitavan puhujan sokaisemana mukaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä on ollut mielipiteitä laidasta laitaan.

Vai tarkoitatko tuota yhtä ketjua, jossa viitataan tappaneeseen ja raiskanneeseen maahanmuuttajaan?

Haluaisitko sensuroida keskustelua? Oletko sitä mieltä, että maahanmmuuttajat saa mainita vain myönteisessä valossa? Mitä keskustelua se on?

Vierailija
4/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttajia, jotka rötöstelevät? Minun puolestani suomeen saa tulla pakolaisia, kunhan vaan opiskelevat ja siirtyvät työelämään. Yhdestä rikoksesta pitäisi pistää maasta pois pysyvästi. Minulla on oikeus mielipiteeseeni enkä pidä itseäni rasistina vaan realistina.

Vierailija
5/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakolaisten ja mamujen lisääntyneistä rikoksista ja päättäjien lepsuudesta.

Suomi suomalaisille!!!

Mamma perähikiältä.

Vierailija
6/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloituksia suolletaan jatkuvalla syötöllä? Ei kovin monta?

Vierailija
7/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siinä mielessä että pelkästään joku ihonväri jotakuta ärsyttäisi.

Eihän pelkkä maahanmuuttopolitiikan kritisoiminen tee vielä kenestäkään rasistia.

Ja toisekseen rasistisia mielipiteitä ei suinkaan ole eniten maaseudulla vaan kaupungien lähiöissä.

Vierailija
8/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitaan asiasta kuin asiasta, ja eriäviä mielipiteitäkin saa olla. Suoraa kiihotusta erilaisia kansanryhmiä vastaan ei tietenkään pidä suvaita.

Vierailija
9/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa asuvista on mamuja, no ei!

Vierailija
10/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraa kiihotusta erilaisia kansanryhmiä vastaan ei tietenkään pidä suvaita.

Jo otsikon muotoilusta näkee, että siellä taas joku suomileijona-wt purkaa turhaumiaan.

Vierailija
11/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tältä palstalta, ja voi viili kuinka masentavaa luettavaa... yleistyksiä, rasismia, vittuilua, vihaa, pelkoa jne.

Tuli kovin paha mieli ja taas se joku persujen perseennuolija palasi tänäänkin.

ap

Vierailija
12/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikon muotoilusta näkee, että siellä taas joku suomileijona-wt purkaa turhaumiaan.

Tässä yksi tyylinäyte jota en ole vaivautunut edes avaamaan

"Tässä teille lässyttäjille kunnon mamu"

Lisää näitä ja minä oikeasti vaihdan maisemia.

Vierailija
13/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastustamisryhmään, enkä tule kuulumaan, mutta olen silti sitä mieltä, että kotouttamisessa on ollut todella pahoja ongelmia, jos katsotaan esimerkiksi rikostilastoja - ja varsinkin naisiin kohdistuvia rikoksia.

Asiallinen juttu olisi esimerkiksi kunnon kansalaisuustesti, jossa kielen lisäksi olisi osattava suomalaisen käyttäytymiskoodiston alkeet, ja jossa tehtäisiin selväksi lait ja normit. Tämä olisi oikein sekä tulijoille että meille kantaväestölle.

Vierailija
14/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan myös itse linkistä.

Tässä yksi tyylinäyte jota en ole vaivautunut edes avaamaan

"Tässä teille lässyttäjille kunnon mamu"

Lisää näitä ja minä oikeasti vaihdan maisemia.

Vierailija
15/15 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siinä mielessä että pelkästään joku ihonväri jotakuta ärsyttäisi.

Eihän pelkkä maahanmuuttopolitiikan kritisoiminen tee vielä kenestäkään rasistia.

en uskokaan että aloittajalla olisi mitään asiallista keskustelua vastaan. mutta kun tulee juuri noita yleistyksiä "kaikki mamut ählämit ym sais tappaa ja ampua raketilla kuuhun" niin tulee väkisin surku olo.

suomi on kiva maa mut täällä on kyllä mennyt moni asia pieleen. rangaistukset rikoksista ovat mielettömän vähäiset (niin maahanmuuttajan, pakolaisen kuin kantasuomalaisenkin) ja maahan otetaan ihmisiä, jotka häpeilemättä käyttävät verorahoja hyväkseen, eikä näitä siipeilijöitä/rikollisia saa sitten karkotettua pois. mun puolesta pakolaiset ja maahanmuuttajat ovat tervetulleita, kunhan sopeutuvat tähän yhteiskuntaan ja alkavat muutaman vuoden sisällä olla mukana rakentamassa suomea esim. verorahoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi