Mies oli eilen pikkujouluissa ja tänään on ollut outo
ja kävelee tosiaan niin ku ois persreikä kipee.
Varmasti on viimeyönä harrastanut peppuseksiä. Tiedän, että tykkää siitä. Ei vaan viitsi multa sitä pyytää, kun tiedän etten itse niin välitä.
Oon aika suruissani ja vihainen nyt
Kommentit (18)
No, kysy siltä miksi se on niin kuin perseeseen ...
joku
tai krapula ja maha sekasi...mutta se dildohan oli tän jutun pointti..
Surullinen olen, vaikken sitä pettämiseksi luekaan
no mitä muutakaa tuo onku pettämistä!
kuin edellinen, miten niin ei ole pettämistä????
Siis se nainen työnsi mieheni peppuun. Miehen mulkkua ei laitettu minnekään eikä mieheni koskenut naisen alapäähän
Siis se nainen työnsi mieheni peppuun. Miehen mulkkua ei laitettu minnekään eikä mieheni koskenut naisen alapäähän
olet niin varma,että jäänyt vaan tuohon?
joku nainen tyytysi vain runkuttamaa toisen peräreikää? ei kannata olla noin naivi.
Maailmassa olisi kuusikymmentä miljardia asiaa, mitä voisi tehdä, mutta kaikkien näiden sijaan luen päivästä toiseen näitä typeriä juttuja. Tääkin oli niin huono!
Maailmassa olisi kuusikymmentä miljardia asiaa, mitä voisi tehdä, mutta kaikkien näiden sijaan luen päivästä toiseen näitä typeriä juttuja. Tääkin oli niin huono!
ei kukaa voi olla noin yksinkertainen,kun tämä aapee!
Ei perse voi sormesta kipeäksi tulla. Oliks miehellä dildo mukana pikkujouluissa? Pettämistä olisi mielestäni. Niin ja Porvoosta tämäkin!
Päivän laadukkain kommentti. (Miksi aina palaan tänne...)
nää sivut kaataa jollain yhteishyökkäyksellä? Saiskohan Wikileaksin support-tiimiltä apua? Pääsis tekemään jotain oikeesti elämässään järkevää?
Terveisin nro 18
Päivän laadukkain kommentti. (Miksi aina palaan tänne...)
Eikö miespareissa yleensä vaan toinen ole peppureikä ja toinen on exit only? Näin mä sen oon ymmärtäny. Nyt miehes on sitten erehtyny oleen peppureikänä. Voi voi.