Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit miehestä joka haluaa

Vierailija
11.12.2010 |

jo seurusteluvaiheessa lasta naisen kanssa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin mies oli tuollainen. Puolen vuoden suhteen jälkeen mies sanoi haluavansa lapsen. Se sopi minulle. Nyt sitten onkin yhteinen lapsi ja olemme naimisissa =)

Vierailija
2/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani. Kai me vieläki seurustellaan kun ei kihloissa olla, yhdessä kuitenkin asutaan. Lapsi on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex halusi jo kuukauden seurustelun jälkeen lapsia. Myöhemmin osoittautui pedofiiliksi.

Vierailija
4/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex halusi jo kuukauden seurustelun jälkeen lapsia. Myöhemmin osoittautui pedofiiliksi.

Vierailija
5/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normaalitilanne, ei kai siitä erikseen mitään pidä ajatella?

En ikinä jatkaisi suhdetta tai menisi naimisiin miehen kanssa, joka EI jo seurusteluvaiheessa olisi sitä mieltä että tahtoo lapsia kanssani. Menisikö joku???

Kyllä meillä oli ainakin yhteiset tavoitteet selvillä jo pitkän aikaa ennen avioliittoa, miksi ihmeessä kukaan menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa josta ei tiedä tahtooko hän samoja asioita kuin itse tahtoo elämältä?

Vierailija
6/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
7/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normaalitilanne, ei kai siitä erikseen mitään pidä ajatella?

En ikinä jatkaisi suhdetta tai menisi naimisiin miehen kanssa, joka EI jo seurusteluvaiheessa olisi sitä mieltä että tahtoo lapsia kanssani. Menisikö joku???

Kyllä meillä oli ainakin yhteiset tavoitteet selvillä jo pitkän aikaa ennen avioliittoa, miksi ihmeessä kukaan menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa josta ei tiedä tahtooko hän samoja asioita kuin itse tahtoo elämältä?

Vierailija
8/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen helppo tilanne sikäli, että silloin miehen pitäisi jatkaa etsintäänsä koska minä en halua lapsia.

Vierailija
9/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et tahdo vielä, niin kerrot sen rehellisesti. Ei kai siinä sen kummempaa..?

Jos tahdot lapset avioliitossa, kerro se miehelle. Jos mies ei ole valmis naimisiin, mutta tahtoo lapsia, silloin kannattaa keskustella miksi näin on.

Vierailija
10/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tiedustelee naisten suhtautumista asiaan? Ehkä mies ei ole vielä kertonut naiselleen että haluaisi lapsen heti?

Vierailija
11/11 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluaisinko itse "heti" lasta, mutta minusta olisi ihanaa kuulla että mies haluaisi lapsen mun kanssa!