Ärsyttää, kun jotkut paketoi lahjat kämäsesti
Paperiksi on valittu ihan mitä tahansa tiimarin paperia ja pahimillaan nauha puuttuu ja saajan nimi on vetäisty tussilla paperiin.
Tai sitten nämä kauppojen pakkaamoissa lahjansa pakkauttavat, joiden lahjapaperi on täynnä stockan tai sokoksen logoja. Ei mitään persoonallista.
Itse valitsen paperin aina saajan ikään, persoonallisuuteen, harrastuksiin jne sopivaksi ja käytän yhteensopivaa nauhaa ja pakettikorttia.
Kommentit (13)
Itse en ainakaan lahjan saatuani kiinnitä papereihin huomiota ollenkaan. HArmittaa vaan jos pekatoija on nähnyt liikaa vaivaa sen eteen kun sen joutuu kuitenkin rikkomaan
Taitaa olla liikaa ylimääräistä aikaa sulla.. Itse en ainakaan lahjan saatuani kiinnitä papereihin huomiota ollenkaan. HArmittaa vaan jos pekatoija on nähnyt liikaa vaivaa sen eteen kun sen joutuu kuitenkin rikkomaan
tai miten vaivattomasti joku on paketoinut lahjansa. tässä osoitteessa hienot paketit olis ainakin turhuutta.
Itse en ainakaan lahjan saatuani kiinnitä papereihin huomiota ollenkaan. HArmittaa vaan jos pekatoija on nähnyt liikaa vaivaa sen eteen kun sen joutuu kuitenkin rikkomaan
Minä ostan halvinta paperia ellei sitten kaupasa ole paketointipalvelua ilmaiseksi kaupan logopaprulla. En ikinä laita narua tai pakettikorttia, vaan mustalla tussilla nimen isolla paperiin että näkyy.
Musta siinä säästää niin omaa kuin avaajankin aikaa ja vaivaa ja luontoa myös kun ei ylimääräisiä nauhoja tai pakettikortteja rustaile. Ei ne muovinauhat tai värjätyt paperinauhatkaan valmistu ilman luonnon kuormittumista. Mieluummin en laita edes pakettiin ,vaan kierrätyskassiin. Niihin paperisiin vankkoihin lahjapussukoihin, joissa joku on tuonut minulle jotain.
Ja en väitä että tämä on ainoa tapa tai parempi kuin muut. Mutta tämä on yksi ja ainakin minulla hyvin toimiva tapa. Sallinet sen vaikka ilmaisetkin että sinua ärsyttää kun jotkut säästävät aikaa, vaivaa ja materiaaleja ja siten ympäristöä.
Itse valitsen paperin aina saajan ikään, persoonallisuuteen, harrastuksiin jne sopivaksi ja käytän yhteensopivaa nauhaa ja pakettikorttia.
Kuulostaa hienolta. Pakko kysyä kuitenkin: onko koko elämäsi samanlaista Strömsö-unelmahöttöä, vai otatko joskus myös ihan rennosti?
käyttää paketoiimiseen niin paljon aikaa. harvoin voin paketoida lahjoja itsekseni ja rauhassa, vähintään 1-vuotias hämmentää kaikkea tekemistäni. Eli paketoimisen pitää tapahtua nopeasti. Lisäksi asumme maalla, enkä oikein jaksaisi lähteä 100 km päähän etsiskelemään jokaisen tutun persoonallisuuteen sopivaa paperia ym roskiin päätyvää sälää.
Paketoin juuri parikymmentä paketti pikaiseen lasten ollessa mummulassa käväisemässä. Siinä ei kuule rusetteja väännetä, kun on kiire, kiire, kiire!
Koskaan muulloin EN VOI pakata niitä. Illalla vauva valvoo ja muutkin nukkuvat levottomasti = saattavat tulla milloin vain. Päivällä on aina osa lapsista kotona. Rumia paketteja tuli, täytyy myöntää. Onneksi yksikään niistä ei ole ap:lle!
Paketoin tosiaankin halvimpaan mahdolliseen. Narun laitan jos jaksan. En ole mitenkään kätevä käsistäni jotenki paketointijälki ei todellakaan ole mitään kaunista. Että revi siitä :)
Lisäksi ostan kaikille yhden lahjan ja sitten ostan yhden rullan paperia, en siis osta jokaisen persoonaan sopivaa paperia turhaan n.10m pakkauksissa. Ja mua ei kiinnosta mitä nirppanokat ajattelee, heittäköön mun lahjoilla sitten vaikka vesilintua jos on noin paljon joulumieltä.
ja sitten jouluaattona niihin iskeee kuusi tornadoa ja koko talo on täynnä paperinsulppua kahdessa sekunnissa. Kukaan alle 30v ei kauniista paketista perusta.
Tosin tietoisena edellisestä kuitenkin suunnittelen uudelleen pakkausta kahteen lelukaupassa rumasti paketoituun pakettiin, tietäen olevani typerys.
Eihän se mitä siellä paketin sisällä on mitenkään olekkaan se tärkein juttu!?! :D Pääasia että näyttää päälle kauniilta, vaikka kukaan ei sitä huomakkaan ja roskiin päätyy nekin piiperrykset...
Onneksi ei meiltä taida olla yhtäkään pakettia ap:n tai hänen kaltaistensa suuntaan. Itse en jaksa enää mietittyäni paketin sisältöä saajalle sopivaksi, alkaa pakkauksella hifistellä. Se paketin sisältöhän siinä se tärkein on, ainakin miellä...
jotka on kääritty sanomalehteen, ruskeaan paperiin tai muuhun mukamas tyylikkääseen ja käytetty jos mitäkin pakettinaruna ym. Eivät sovi meidän kuusenaluslahjojen kanssa yksiin.
Minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä