Allah, tapa viimeinenkin kristitty ja juutalainen – niin ja kommunistikin
http://mmakinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/54540-allah-tapa-viimeinenkin-…
Stop islamin leviämiselle länsimaihin.
Suomalaiset käännynnäiset, miten te käsittelette sitä, että pyhässä kirjassanne on tällaisia ohjeita muiden hävittämiseen ja että monet islamilaiset järjestöt toimivat edelleen aktiivisesti käskyjen mukaan? Miten te selitätte tämän itsellenne?
Tahtoisin todella tietää, koska itse en ymmärrä ollenkaan miksi länttä ollaan kääntämässä periferiseen ja barbaariin islaminuskoon.
Minä olen kristitty ja tahdon olla sitä vielä 30 vuodenkin päästä. Minulla on kai oikeus siihen omassa maassani? En tahdo mitään tuollaista jengiä kulmilleni pelottelemaan.
Suomalaisten pitäisi lisääntyä enemmän, muuten käy köpelösti jos maahanmuuttoa ei rajoiteta. Näin on käynyt jo mm. Ruotsissa, Saksassa ja Englannissa.
Ja ennen kuin huudatte, että asun jossain puskassa, niin ei, en asu, Helsingissa.
Ja voin sanoa, että muutamalla "islamilaisuuden edustajien valtaamilla alueella" vierailleena, en ole saanut kovin hyvää kuvaa.
Pidetään mekkalaa, rikotaan tavaroita, pahoinpidellään lapsia ja vaimoja, heitellään huonekaluja (kuten mm sohvia) sekajäteroskikseen niin, että roskisaitaus pullottaa roinaa ja kun tyhjentäjä tulee paikalle saa hän läjän päällensä avatessaan haan.
Sitä muuten ihmettelen, että miten voi saman talon asukkailla olla aina jollain isoja huonekaluja poisheitettävänä kun sossun rahoilla kuiternkin elellään?
Kommentit (6)
ja ysträvällisesti kertoa mielipiteensä siitä?
Pyydän tätä ystävällisesti. Olen huolissani tästä aiheesta.
Mitäpä tähän voisikaan vastata näyttämättä hölmöltä tai valehtelijalta.
En niinkään törkeyksien huutelua.
T: Ap
muslimien puolustajaa. Ja anna kun arvaan: Kohta joku vastaa, ettei vaan alennu kommentoimaan tällaisia rasistisia viestejä.
muslimien puolustajaa. Ja anna kun arvaan: Kohta joku vastaa, ettei vaan alennu kommentoimaan tällaisia rasistisia viestejä.