Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä aiot olla 21.12.2012 ja kenen kanssa?

Vierailija
11.12.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlapäivä.

Vierailija
2/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen duunissa.

31.12.1999 tärisin kauhuissani kotonani joditabletteja hikisessä nyrkissäni puristen ja tietokoneeni sekoamista peläten.

Enää en jaksa maailmanloppua pelätä. Jos se tulee, niin se tulee, olen minä missä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali perjantaipäivä. Ehkä vähän normaalia hektisempi, koska viimeinen arkipäivä ennen jouluaattoa. Toivottavasti on lahjat kasassa jo tuossa vaiheessa.

Vierailija
4/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali perjantaipäivä. Ehkä vähän normaalia hektisempi, koska viimeinen arkipäivä ennen jouluaattoa. Toivottavasti on lahjat kasassa jo tuossa vaiheessa.

onks mun kalenteri väärässä, kun musta toi on tiistai?

mä olen kotona, lapsilla on eka joululomapäivä

Vierailija
5/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai joo, ens vuonna, unohda

Vierailija
7/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen naimisiin tuona päivänä, ihan tarkoituksella sovittu häät tuoksi päiväksi :)

Vierailija
8/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kotona auttamassa valmisteluissa ja mies töissä. Ei kovin montaa vapaa päivää ole ennen aattoa joten toivon että loppusuoralla ollaan.

Vierailija
9/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakamassa todistukset oppilailleni ja sitten aloitan joulunvieton perheen kanssa. En ole taikauskoinen.

Vierailija
10/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäs vissiin pistää elämä risaseksi, ottaa helvetinmoiset lainat ja rellestää oikein urakalla. Eipähän tarttis mietiskellä miten maksaa lainata takaisin...

Vierailija
11/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on, koska se on perjantai... Ensi vuonna se on keskiviikko ja 2012 perjantai.

Minä itse todennäköisesti olen tuolloin töissä.

Vierailija
12/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhassa kotosalla.

Niin moneen otteeseen on maailmanlopun päivä jo ohitettu, että ei jaksa tuonkaan päivän loppua tietävän. Ja jos onkin lopun päivä niin mitäänhän emme sitten asialle voi ja saamme viettää sen yhdessä perheen kesken.

Vierailija
13/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijat joululomalle ja mennään oman työporukan kans syömään...

Vierailija
14/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee sitten missä olen ja mitä teen

Vierailija
15/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen seurassa.

Vierailija
16/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä samassa bunkkerissa jonka rakensimme millennium-maailmanloppua varten.

Vierailija
17/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu vastaan.

Vierailija
18/18 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanloppua.

Tällaisten odottajien pitäisi aloittaa jokin uusi harrastus, saisi puuhailtavaa ja mukavaa fiilistä. Unohtuisi jatkuva huoli ja murhe turhista asioista.

Maailma on täynnä ikäviä asioita jo valmiiksi, miksi keksiä lisää tällaisia ihan humpuukijuttuja?

Jollekkin syntyy juuri nyt kuolliut vauva, toisen lapsi jää auton alle. Kolmas kuulee sairastavansa tappavaa syöpää ja omaavansa enää maksimissaan kuukauden elinaikaa.

En tiedä olenko elossa enää 2012, toivon niin ja kiitän siitä Jumalaa jos näin on! Elämä on annettu elettäväksi, ei murehdittavaksi. Ihminen rakentaa oman maanpäällisen helvettinsä kehittelemällä näitä juttuja/uskomalla kaiken mitä hurupäät kirjoittaa.

Miksi ihmeessä maailma loppuisi kun tulee päivä 21.12.2012? En ymmärrä miten joku järkevä ihminen voi uskoa tällaiseen. Siksi, että mayojen kalenteri päättyy tuohon?

Ben and Tellerissä haastateltiin maya-prinsessaa, joka kertoi, ettei heidän mukaansa maailma lopu silloin, tulee vain uusi muutos.

Ja tosiaan, nämä ovat mayojen mytologiaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan