Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso ja löysä pillu tuttuako?Miehille kys....

Vierailija
10.12.2010 |

Sain sitä en nauttinut itsellä normi kalu 16.5 cm se oli valtava olis kolme mun kokosta mahtunut onks muilla kokemusta.

m33

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaista haluaisin, voisin jyystää koko yön tuollaista. Mistäköhän löytäisi ?

M.37

Vierailija
2/42 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin rouva sno mulle hankaa vähä toisellekkin puolelle ennekö ukko tulee töistä vai pitääkö sitä pyytää hnkaan kättämätöntä puolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimolla vähän turhan iso eikä osaa puristella lihaksillaan. Noh, nyrkkikyllikki lohduttaa.

Vierailija
4/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisell sama juttu iso ja löysä.Itteni ku pidän isokullisena 18 cm mut ei auta oon ehottanu niit kuulii mut ei.Juskus vituttaa toi jyystäminen kun ei tunnu.Melkeen kätee vetoki on välil parempi ku tyhjää jystää.

Rande 33

Vierailija
5/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se sama "väljästävalittaja" pääsi vauhtiin. Jo vuodelta 2007 olet näitä juttujasi suoltanut.

No makeat naurut näistä saa aina. Voi sinua ressukkaa kun elämä kolhii.

Minun naisell sama juttu iso ja löysä.Itteni ku pidän isokullisena 18 cm mut ei auta oon ehottanu niit kuulii mut ei.Juskus vituttaa toi jyystäminen kun ei tunnu.Melkeen kätee vetoki on välil parempi ku tyhjää jystää. Rande 33

Vierailija
6/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se sama "väljästävalittaja" pääsi vauhtiin. Jo vuodelta 2007 olet näitä juttujasi suoltanut. No makeat naurut näistä saa aina. Voi sinua ressukkaa kun elämä kolhii.

Mun mielestä tämä ei ole sama henkilö :) Rande33 veti murteella ja huumorilla, se vakio väljästävalittaja puhuu teknisin termein vaimonsa alapäästä (palloontuminen jne) ja jos joku kertoo että seksielämä toimii vaikka on synnyttänyt monta lasta, kysyy tämä vv että onko miehelläsi 6 cm paksu.

Vierailija
7/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko valittajalla todellisena syynä, ettei ole saanut yhtään mitään? Tekee katkeraksi..

Itse olen kärsinyt puutteesta lähinnä siksi, ettei niitä tyttöystäviä ihan niin vain aikoinaan löytynyt. Sitten kun jonkun kanssa seurusteleekin lyhyen aikaa, niin pitää salata ihan viimiseen asti, ettei mitään seksiä kuitenkaan koskaan harrastettu.

Puute helpotti ensimmäisen kerran vasta, kun kertoi asiasta reilusti vanhemmille naisille. Vähäisesti varustettuna oli toisinaan ihan oikeasti vaikea tietää, jos se oli siellä ja piti oikein katsomalla tarkistaa. Pääsi kuitenkin alkuun ja saattoi sanoa saaneensa. Myöhemmät itseä nuoremmatkin olivat pettymyksiä, koska muisteli vanhempien naisten estottomuutta. Nuoremmat tuntuivat vain odottavan koska lopetan.

Seksi on parhaimmillaan samanlaisilla kokemuksilla varustetuiden kesken. Ketjun aloittaneella voi ongelmana olla, että oman ikäiset naiset ovat kokeneempia ja siksi pelottavia. Näin ainakin minulla aikoinaan oli.

Vierailija
8/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksissäkin on se fyysinen puolensa mikä on puhdasta tekniikkaa ja fysiikkaa. Ei se sulje pois henkistä puolta. Hyvät henkilökemiat korvaavat puutteita fyysisissä ominaisuuksissa. Miksi tekniset termit ovat naisille kirosanoja?

Tuski tämä VV on keksinyt "palloontumista". Kyllä siitä löytyy ihan googlettamallakin juttua.

Mun mielestä tämä ei ole sama henkilö :) Rande33 veti murteella ja huumorilla, se vakio väljästävalittaja puhuu teknisin termein vaimonsa alapäästä (palloontuminen jne).

Vierailija
9/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksissäkin on se fyysinen puolensa mikä on puhdasta tekniikkaa ja fysiikkaa. Ei se sulje pois henkistä puolta. Hyvät henkilökemiat korvaavat puutteita fyysisissä ominaisuuksissa. Miksi tekniset termit ovat naisille kirosanoja?

Ei minulle ole ainakaan kirosanoja. Miehethän puhuvat usein keskenään naisista kuin autoista - tai no, autoista ehkä vähän inhimillisemmin.

Minua huvittaa vain ja ainoastaan tämä yksi herra joka on helppo tunnistaa kirjoitustyylistä. Hän onv vuodesta toiseen jauhanut tuota samaa vaimonsa väljyydestä. Ei siinä mitään, varmasti ottaa päähän, mutta kun hän kommentoi myrkyllisesti jokaiseen ketjuun jossa joku synnyttänyt nainen edes yrittää vihjaista että kelpaa edelleen miehelleen ja/tai että seksielämä voi olla tyydyttävää vaikka olisi niitä lapsiakin.

Minä ainakin antaisin itselleni henkisen luunapin jos huomaisin täällä arvostelevani mieheni penistä vuodesta toiseen.

Vierailija
10/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuski tämä VV on keksinyt "palloontumista". Kyllä siitä löytyy ihan googlettamallakin juttua.

Kun hain sanalla "palloontuminen", juttua oli lähinnä tällä palstalla tai suomi24:lla, jossa palloontumisesta kertoo - kukas muukaan kuin meidän oma väljyyvalittaja (kyllä, sama kirjoitustyyli ja tismalleen samat jorinat). Ja keskustelu oli vuodelta 2007 :D Ihan oikeasti, nyt on päivä pelastettu! Tirskunnalle ei näy loppua.

Vierailija
11/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä ei ole sama henkilö :) Rande33 veti murteella ja huumorilla, se vakio väljästävalittaja puhuu teknisin termein vaimonsa alapäästä (palloontuminen jne) ja jos joku kertoo että seksielämä toimii vaikka on synnyttänyt monta lasta, kysyy tämä vv että onko miehelläsi 6 cm paksu.

Mä niin tunnistan tyypin. Siis muistan. Joka jumalan ketju, jossa puhutaan synnytyksen fyysisistä vaikutuksista, hän on siellä. Ennemmin tai myöhemmin. "Tiedän mistä puhun, ehdin sentään saada tiukkaa x vuoden ajan. Nyt nautinto on poissa. Turha minulle sanoa, ettei fyysisiä vaikutuksia ole." :D

Vierailija
12/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, nyt on päivä pelastettu! Tirskunnalle ei näy loppua.

Vierailija
13/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siitä, että hän seuraa palstaa enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Ehkäpä hänellä on myös todellinen ongelma asian suhteen edelleen?

Teilläkin lienee ongelma tässä asiassa, tuskin se muuten herättäisi suuria tunteita.

Mitä olette ongelmallenne tehneet?

Joka jumalan ketju, jossa puhutaan synnytyksen fyysisistä vaikutuksista, hän on siellä. Ennemmin tai myöhemmin. "Tiedän mistä puhun, ehdin sentään saada tiukkaa x vuoden ajan. Nyt nautinto on poissa. Turha minulle sanoa, ettei fyysisiä vaikutuksia ole." :D

Vierailija
14/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläkin lienee ongelma tässä asiassa, tuskin se muuten herättäisi suuria tunteita.

Kuka puhui suurista tunteista? Jos hekotat Frasierille, tarkoittaako se, että Frasier herättää sinussa "suuria tunteita"? :)

Vierailija
15/42 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetusti tulee aivan valtavia pörähdyksiä (vittupieruja) kuin suonsilimästä yrittäisi nousta -pröööhh puuhh pörrrr rörr

Siinä sinulle niitä frasierin herkkiä tunteita-

Vierailija
16/42 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetusti tulee aivan valtavia pörähdyksiä (vittupieruja) kuin suonsilimästä yrittäisi nousta -pröööhh puuhh pörrrr rörr Siinä sinulle niitä frasierin herkkiä tunteita-

Harmi ettei sun tyylikäs ivasi pure muhun. =)

Vierailija
17/42 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastit päiväni, aamukahvit näppikselle LOL.

Näen sieluni silmillä millainen tyhjännauraja olet :) Kenties työtehtäväsi edellyttävät tietynlaista virkanaurutaitoa. OMFG LOL

You're not MILF

Kuka puhui suurista tunteista? Jos hekotat Frasierille, tarkoittaako se, että Frasier herättää sinussa "suuria tunteita"? :)

Vierailija
18/42 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, en ymmärrä miksi täällä suoraan sanotusti vittuillaan, minusta jos jollain on murhetta ja epäonnea niin näitä ihmisiä pitäisi tukea eikä aina katsoa omaa hyvinvointia.M45.

Vierailija
19/42 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastit päiväni, aamukahvit näppikselle LOL. Näen sieluni silmillä millainen tyhjännauraja olet :) Kenties työtehtäväsi edellyttävät tietynlaista virkanaurutaitoa. OMFG LOL You're not MILF

Hei, kiitos positiivisesta palautteesta. Itse en voi (jälleenkään) vastata kommenttiisi yhtä suurin tuntein; minulle olet lähinnä yhdentekevä. Ymmärrän että se voi ottaa lujille, kun näin internetissäkin saa huomata olevansa lähinnä merkityksetön - et toki niin merkityksetön, ettenkö olisi jaksanut vastata ystävälliseen viestiisi päiväsi pelastamisesta. :)

MILF en ole koskaan väittänyt olevanikaan, eikä se ikäni/olosuhteiden puolesta olisi vielä ajankohtaistakaan. ;) Oma kielenkäyttösi, lol, sen sijaan kertoo paljon omasta iästäsi. Mietin vaan, että kannattaako tuossa iässä vielä paljon kahvia litkiä, jätä se meille aikuisille, yks pillimehu jääkaapista ja sitten kouluun, eikö niin? :)

Vierailija
20/42 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku teeveesarja, jossa AV-mammoille on annettu valmiiksi kohdat, joissa pitää nauraa?

Luulen että se on juuri se. Menee samaan sarjaan Frendien kanssa. Armeijakaveri joskus hohotti lomatuvassa Frendien tahtiin, äijä melkein lensi lasista pihalle siitä syystä.

Jos hekotat Frasierille, tarkoittaako se, että Frasier herättää sinussa "suuria tunteita"? :)