Panisitko?
Kommentit (17)
noi housut :DD
En oo muutenkaan tollasen sukkahousutyylin ystävä
eikä sekään mua.
Sen tukan voisin kyllä leikata, meikit pestä pois ja vaatettaa uudelleen. Sitten antaisin sille vähän keskittymistä tasaavaa tablettia ja sanoisin: "Jos olisit syönyt näitä jo aiemmin, et ehkä olisi Kuorosodassa koko ajan tunkenut muiden haastattelupätkiin ja sätännyt taustalla kaikkea kummallista saadaksesi katsojien huomion. Voisi, olla ettei kuorosi olisi tippunut."
Nämä tehtyäni ja asiani kerrottuani, saattaisin pannakin, jos hän silloin jo näyttäisi mieheltä ja käyttäyityisi kuin mies.
Luultavasti hän dissaisi mut. Sanoisi, että: "Laihduta viisi kiloa ja kiinteytä, aja jalkakarvasi talvisinkin ja siisti häpykumpusi karvoista, käytä meikkinä muutakin kuin ripsaria,rajauksia ja puuteria, tupeeraa tukkasi ja opettele heiluttamaan persettäsi, pukeudu persoonallisemmin, hanki seksikkäämmät alusvaatteet ja treenaa tuota neljä lasta synnyttäneen römpsäsi lihaksia ensin. Tai muuten mun nuoruuteni saattaa säikähtää ikiajoiksi."
Mihin mä vastaisin, että ei maksa vaivaa. Mene takaisin Onnelaan!
sehän olisi kuin naisen kanssa muhinoisi, yäk
ei se varmaan huolisi mua kylläkään, kun olen niin vanha sille
Ihmettelisin suuresti, jos tuo kiinnostuisi minusta, ja että minä hänestä :D
onko sillä nyt koko mikki housuissa?
Vaikka symppis onkin. Karmeet pöksyt.
On varmaan ihan symppis tyyppi, ei häävi laulaja.
Toi tyyli kyllä sinänsä viehättää (Mike Monroe ym. Ah!!!), mutta Ollille toi ei kyllä sovi yhtään. En osaa sanoa miksi.
Olen enemmänkin sellaisen perusskandin perään, pitkä jne.
Nykyään ihan erilainen maku, tosin ei toi mun ihan mun makuun olis synkannut silloinkaan.
En, en ja en.
Tollanen 2000-luvun Mike Monroe.
mutta ei reaalielämää, jos hän lähestyisi minua ylipainoista kohta nelikymppistä, se olisi joku vitsi tai veto kavereiden kanssa. Tosin en ole pettänyt miestänikään koskaan joten...mutta jos häntä ei olisi ja tilaisuus tulisi niin kyllä.
lihaksikas, hauska, fiksun oloinen ym. Vaikka onkin pehmorokkari, niin totta hitossa maistuisi.
Tosin realiteetit esiin, ei taitaisi paljon Ollia kiinnostaa 35-vuotias perheenäiti :)
Kys hemmo on opettaja koulutukseltaan, sen myönnän että pasmat vois mennä vähän sekaisin jos olisi omien 1-ja 3-luokkalaisteni opettajana ;D
Ja mitä ikään tulee niin tyyppihän on jo ihan aikuinen eli 28v..
piilee ihan selvästi hauskannäköinen nuori mies. Voisin ehkä pannakin, jos tyypin tyyli olisi hieman erilainen. Lyhyt tukka jne.