Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö kotoasi Partylite -tuotteita?

Vierailija
10.12.2010 |

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan on partyliten pikamanikyyri ja käsirasva. Ovat muuten olleet oikein hyviä ja toimivia molemmat. :)

Vierailija
2/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule löytymäänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ainakin sen mytologian voittaa, mutta ei kovin kummoisia nuokaan. Ja en hommaa vastaavia litelta enköä myöskään Tiimarista. Krääsä kuin krääsä, aivan sama minkä laatuista.

Vai ootko jotenkin vajaa??Tyhmää tekstiä ainakin...

Vierailija
4/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saanu lahjaksi niitä tuikkuja. Luulin hyvälaatuisiksi kun ovat niin kalliita, mutta pettymys oli suuri kun eivät palaneet kunnolla. Ensin kyllä hyvin syttyivät mutta kun steariini suli niin liekki kuihtui olemattomaksi kunnes sitten sammui. Lieneekö vika liian nopeasti palavassa langassa, kun sitä nestettä tuntuu olevan liikaa. Niin että surkeaa roskaa ovat ne tuikut. :(

Vierailija
5/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan. Suurinosa rumia ja mauttomia. Ei tule meille.

teillä, niin et näemmä tiedä, että kyllä se keramiikka nyt on vähän laadukkaampaa mitä Tiimarin 2 euron purnukoissa... Älä tule huutelemaan asiasta, mistä et mitään tiedä.

Vähän kuin tulisi selittämään että mehu ja viini, ihan samanlaista punaista juomaa ne on molemmat...

Mä tykkää todell paljon PArtyLiten tuotteista, ja mulla on niitä jonkin verran. Mun mielestä ne kynttilät ei tuoksu ollenkaan voimakkaasti, toisin kuin jotkut markettihajukynttilät.

Ja ne TIimarin kynttilät... multa loppui niiden käyttö, kun pari ihan tavallista kynttilää päätti pistää pystyyn kunnon roihun ihan tuosta vain.

MAkunsa kullakin, ei niistä tarvitse tykätä, mutta ei ne todellakaan ole samaa sontaa kuin tiimarin vastaavat.

Vierailija
6/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita partyliten tuotteita voi mitenkään laadukkaiksi väittää. Kyse on vaan kalliista kusetuksesta, kuten verkostomarkkinoinnissa yleensäkin.

Vierailija
7/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita partyliten tuotteita voi mitenkään laadukkaiksi väittää. Kyse on vaan kalliista kusetuksesta, kuten verkostomarkkinoinnissa yleensäkin.

Mulla ne on ainakin kaikki toimineet just kuten on luvattukin. Kaikki somisteet sun muut ovat olleet laadukkaita ja kestäviä ja hyvin valmistettuja.

Hintavia ovat, sen tiedän kyllä, mutta enpä ole vastaavia muualta löytänyt. Noista tykkään, ja siitä laadusta olen valmis maksamaan.

Vierailija
8/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat made in honkongit ja chinat sieltä löytyy. Kippo kuin kippo, samoissa hikipajoissa niitä väännetään, Partylite vain laittaa nollan perään hintaan.

Yäk. Mutta makunsa kullakin!

Vierailija
9/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat made in honkongit ja chinat sieltä löytyy. Kippo kuin kippo, samoissa hikipajoissa niitä väännetään, Partylite vain laittaa nollan perään hintaan.

Yäk. Mutta makunsa kullakin!

Jos se tekee jostakin "vajaan", ettei pidä krääsästä, niin olen mielelläni vajaa:D

Vierailija
10/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

partyliten sivuille katsomaan niitä tuotteita ja eipä sellaista löytynyt johon olisin ihastunut.

Itse teen mielummin itse asetelmia.

Vierailija
11/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan tuossa kuvassa. Minulla on se iso hurrikaani, se on kaunis ja tunnelmallinen kun siellä palaa kynttilä. Mutta makuasioista voi riidellä :)

T. Se jolla on sitä mytologia sarjaa

paljon laadukkaampia kuin jossain Tiimarissa tai esim. Ikeassa. Tuikkivat palavat pitkään ja hyvin ja tuoksuvat hyvälle. Ikean vastaavista osa paloi kituliaasti ja tuoksu ainakin punaisissa "marjantuoksuisissa" oli melkein kauhea.

Meillä on Partyliten Mytologia sarjaa ja on kiva ja nätti, ei yhtään krääsämäisen oloista.

mytologian bongasin... Siis aivan kamala, voiko jonkunmielestä olla nätti..? Ilmeisesti.

<a href="http://www.huuto.net/kohteet/partylite-mytologia-varjostin-ja-lautanen/…" alt="http://www.huuto.net/kohteet/partylite-mytologia-varjostin-ja-lautanen/…">http://www.huuto.net/kohteet/partylite-mytologia-varjostin-ja-lautanen/…;

Vierailija
12/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Tero

Vierailija
13/69 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tyylittömin sisustus tulee, jos kaikki on jotain samaa paskaa merkkituotetta. Vähän Tiimaria ja kirpparia mukaa ja muutama tyylikäs merkkiesine. Siinä tyylikkään sisustuksen idea. Ja minusta Partyliten hinta-laatusuhde ei ole kohdallaan. Ovat aivan törkeän kalliita!

Vierailija
14/69 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on mennyt jo kotimyyntikin ihan överiksi:D

Vierailija
15/69 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli joulu ja sain paketin näitä törkeän kalliita ja pahan hajuisia tuikkuja. Onneksi pistin äkkiä eteenpäin lahjaksi ja ajattelin, että lahjan saaja osaa todellakin arvostaa niitä enemmän kuin minä. Eli ei ole kotona niitä edelleenkään.

Vierailija
16/69 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan kynttilöitä, mutta haluan että ne ovat valkoisia ja hajuttomia. Hukkaan menisi rahat jossain partyliteissa...

Vierailija
17/69 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mitä ovat votiivit ja tuikkivat kynttilät?

Vierailija
18/69 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim viininpunainen hurrikaani ja tulppaanisomisteita, nykyään en osta kuin tuikkivia sillä votiivien laatu on huonontunut - palavat miten sattuu, sammuvat hetken päästä jne...onhan ne sikakalliita mutta elämä on :D

Vierailija
19/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilöitä,ilmanraikastin

Vierailija
20/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

krääsää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi