Ihana hetkinen
vauva nukkuu.
Söin herkullista vaaleaa leipää, oivariinia ja vahvaa goudajuustoa ja join puoli lasia punaviiniä lounaaksi.
Kommentit (10)
Mulla on nyt sellainen hetki menossa vauvan nukkuessa ja isompien lasten katsoessa televisiota, että palstailen ja juon kahvia :)
ihana hiljaisuus, tietokone hurisee vaan
mulla on tuollaiset hetket aika kortilla, kolmevuotias ei ole nukkunut päiväunia enää vuoteen, eikä vauvakaan nuku kuin 20 min kerrallaan.
Kai isä kuitenkin on selvinpäin kotona? Vai tällä linjallako se perjantai menee? :(
Kai isä kuitenkin on selvinpäin kotona? Vai tällä linjallako se perjantai menee? :(
Olen kade, kun ei ole herkkuja. Söin lohisoppaa vain ja leipää.
Ja isä on työmtkalla ulkomailla. Eikös kamalaa. Ihan puoli lasia join ;) . Ja vieläpä lastensuojelussa olen töissä, miten kamalaa!!! ;)
ap
Viiniä, lapsen kotona ollessa??Kai isä kuitenkin on selvinpäin kotona? Vai tällä linjallako se perjantai menee? :(
Siinäs kuulit ap. Ja tulit tänne vielä kehuskelemaan juopottelullasi. On tää niin surkuhupaisaa että!!
Ja isä on työmtkalla ulkomailla. Eikös kamalaa. Ihan puoli lasia join ;) . Ja vieläpä lastensuojelussa olen töissä, miten kamalaa!!! ;) ap
Viiniä, lapsen kotona ollessa??Kai isä kuitenkin on selvinpäin kotona? Vai tällä linjallako se perjantai menee? :(
Hitto kun en itse tajunnut nauttia vastaavasta kun vauva nukkui :-) No ehkä iltapäivällä toisten päiväunien aikaan! Tosin silloin on jo isommat lapset tulleet koulusta ja vastaavaa rauhaa ei tiedossa...