Taas aamulla digiboxi äänitti Ylen lastenohjelmia ihan miten sattuu >:(
Nyt kun on tullut aamuisin Andersenin satuja ja muumeja olen tallentanut niitä lapselle. Laitan aina alkuviikosta niitä tallennukseen koko loppuviikoksi klikkailemalla niitä guidesta. Mut mikä hitto siinä on että se saattaakin sitten nauhoittaa jotain aamuyön Tellus-visaa tai vastaavaa tai sitten nauhoittaa vain pari minuuttia ohjelmaa vaikka tallennustilaa kyllä riittää. Näin käy ainakin kerran viikossa.
Syyttäisin digiboksia ellei muiden kanavien nauhoitukset tallentuisi juuri silloin kuin pitääkin, vain ylen ohjelmien tallennuksissa ongelmia. Ja sitten pitää vielä maksaa ylelle tv-maksutkin. Suututtaa ihan kauheasti kun aamut alkaa näin, että kun rauhassa syödään lapsen kanssa ensin aamupala ja sitten lapsi saa katsoa sadun jota kovin odottaa ja sitten sitä ei olekaan. Onneksi muumit sentään löytyy Areenalta mutta esim. Andersenin sadut ei :(.
Kommentit (5)
Mä olen huomannut saman. Tänä aamuna en tosin nauhoittanut mitään joten en tiedä onko ongelma samoina päivinä kaikilla.
olen joskus huomannut että kun olen ohjelmia ajastanut, niin jos jostain syystä tulee vaikka pari ohjelmaa peräkkäin jotka haluan samalle tallennukselle ja avaan sen ikkunan mistä kestoa voi muuttaa niin siellä onkin aloitusaika joku ihan muu, vaikka aloitus klo 5.20. Ja tämä nimenomaan juuri Ylen kanavilla. Kolmosen lastenohjelmat tulee juuri niin kuin pitääkin.
ongelma olisikin kanavakohtainen, vika on boksissa. Vastaavia bugeja on ollut mm. Topfieldeissa, mutta muissakin. Kannattaa päivittää käyttöjärjestelmä.
Täytyy päivittää taas. Puoli vuotta sitten sitä kyllä päivitetty näiden ongelmien takia mutta ongelma ei ainakaan viimeksi kadonnut :(.
ap
ohjelma-ajat ole muuttuneet ajastuksen jälkeen, niin vika on kyllä ihan boksissa itsessään. YLE ei käy niitä sinun ajastuksiasi siellä boksissa muuttamassa.