Jos miehesi olisi pettänyt
kuinka suhtautuisit jos joku tuntematon tulisi kertomaan sen sinulle?
Kommentit (10)
Anteeksi, mutta mitenkä asia sinulle kuuluu? Meidän elämä.
Kotona nostaisin sitten kilarit miehelle.
minulle, että odottaa lasta miehelleni, mutta eihän asia minulle kuulu, koska me olimme jo eronneet?
Ero tapahtui sinä iltana tietämättäni, kun mies lähti pettämään.
Luulin, että mieheni on kadonnut.
kyselisin tarkennuksia muka tarkasti ja asiallisesti, sisäisesti hajoaisin samalla...
Stanan urpo, hirveät keskustelut tulis eteen, lopun päätöksiä pitäis tehdä yms yms.
Toisaalta, miksi tämä tuntematon tulee sen mulle kertomaan. Luotatko kaikkien tuntemattomien sanaan?
En varmaan heti uskoisi tuntematonta, mutta kyllä olisin varmasti varpaillani ja seurailisin tarkemmin tilannetta. Aistit yliherkkinä.
ei vois vähempää kiinnostaa..lasten takia vain yhdessä..ja petänhän itsekin..
Yrittäisin selvittää kuinka luotettava toisen tieto on ja haluaisin tietää kaikki mahdolliset yksityiskohdat pettämisestä jotta osaisin pysyä lujana ja varmana kun aloittaisin taistelun tuon "mitä?! En ole tehnyt mitään!! Taas sä saatana kehität kaikkea vaikka panet itse sitä ja sitä..."-kieltäjä/vastahyökkääjän kanssa...
Jos kertoja olisi ulkopuolinen, kiittäisin. Ehkä myös jos olisi ollut "vahinko", eli petoskumppani olisi luullut miestäni sinkuksi. Jos kertoja olisi tieten pannut miestäni, riippuisi tämän asenteesta (ilkkuva vai katuva) miten suhtautuisin kertojaan itseensä.
Kyselisin kaikki mahdolliset yksityiskohdat ja todisteet + missä osassa tämä tuntematon on siinä sopassa mukana tai miten asiasta tietää. Lopuksi kiittäisin rohkeudesta kun tuli kertomaan, arvostan sitä kovasti.
ei vois vähempää kiinnostaa..lasten takia vain yhdessä..ja petänhän itsekin..