Kuunnelkaa nyt toi sarven haastattelu Voicessa, jossa haukkuu homot ja presidentin
Kommentit (10)
Arvostelee muiden pukeutumista ja itse juhlii itsenäisyyttä verkkareissa joku kennelliiton mitali T-paidassa roikkumassa samalla sampanjaa lipittäen.
Varsin tyylikästä, sanoisin ;-)))))))
Joko vihdoin tollotkin tajuaa mikä nuija tämä L.S on? ;-)
ette ole yhtään Sarvea korkemalla?
mun mielestä toi sarvi on tyylikäs, kaunis ja sillä on kiva esiintymistapa.
en tosin vielä ole kuullut tarjan haukkuja ja homohaukkuja, kuuntelen parhaillaan.
"nythän on kaikki kaapinovet selällään istuvan presidentin niinku toimesta tietyllä tavalla"
"nythän on kaikki kaapinovet selällään istuvan presidentin niinku toimesta tietyllä tavalla"
Tarjahan nuo kaikki kutsui. Varmasti Tarjalla oli tarkoituskin vähän kohauttaa ja saada aikaan keskustelua seksuaalisesta tasavertaisuudesta. Sarvi on nyt antanut oman panoksensa keskusteluun.
enkä huomannut missä kohtaa olisi haukkunut tarjaa?!
lisäksi esitti tuon tanssikommentin hyvin asiallisesti ja sanoi "olen varmaan liian konservatiivinen" selittelevästi. minusta hän oli ihan asiallinen ja ok tuossa jutussa.
mun mielestä homot on vähän liian herkkiä, lisäksi hehän ovat esittäneet TAPPOUHKAUKSIA siitä syystä kun TYYLIKONSULTTI kommentoi näin tanssimista yms. Huh, huh..
Sarvi on nyt antanut oman panoksensa keskusteluun.
Saisio ja Honkasalo vastaavat debattiin: "Tyylikonsulltti on turhin ammatti maan päällä."
Odottakaa hetki , haen popcornit ja siiderin.
kertoi omat mielipiteensä asiallisesti ja ehkä liian rohkeasti
Henkilöstä huokuu tyhmyys ja pyhä yksinkertaisuus.