Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän kertoo, että persoonallisuus muuttuu juodessa?

Vierailija
09.12.2010 |

Olen perusluonteeltani ujo, toisin sanoen en isoissa porukoissa ole ensimmäisenä puhumassa ja muutenkin jännitän vähän ihmisiä. Sitten kännissä minusta tulee jotenkin hillitön.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: Aivokemian muutoksesta.

Vierailija
2/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estojen määrästä tietysti riippuu, miten paljon muuttuu. Joillakin esimerkiksi aggressiivisuus pysyy halllinnassa selvin päin, kännissä sitten kähtee mopo käsistä. Joillakin taas seksuaalisuuden kanssa käy noin, mutta kyllä viinakin lisää testosteronia erityisesti naisilla (ja huonontaa verenkiertoa miehillä ;)

En jaksa uskoa, että ihminen sinänsä muuttuisi, kulissit vaan rapisevat, kun kontrolli heikkenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko kyse siitä että kännissä paljastuu ikäänkuin "oikea" persoona vai niin että kännissä minusta tulee jotain mitä en oikeasti ole. ap

Vierailija
4/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karisemiseen, myös muita muutoksia tapahtuu. En itse ainakaan ole mitenkään aidoimmillaan vaan sekaisin ja ihan toinen ihminen kuin mitä oikeasti olen. Aivokemiat siis sekaisin, kaikilla yksilöllisesti.

Vierailija
5/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko kyse siitä että kännissä paljastuu ikäänkuin "oikea" persoona vai niin että kännissä minusta tulee jotain mitä en oikeasti ole. ap

Kyllä alkoholilla on kemiallisia vaikutuksia muuhunkin kuin kontrolliin, mutta minusta ainakin suurin tekijä on tuo, että muut puolet pääsevät esiin ujouden tai muuten tiukan itsekontrollin takaa.

Vierailija
6/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin hirveän padon takaa rytinällä vai miksiköhän se on sellaista. En nyt ole mikään hirveä mokaaja, mutta jotenkin minusta tuntuu että jos Mirjalla vaihteluväli selvä-känni-kontrolli-hillittömyys vaihteluväli on kouluasteikolla vaikka 5 - 8, niin mulla se on 4 - 9,5, jos tajuatte mitä tarkoitan. ap

Vierailija
7/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä yksi aine voi vaikuttaa moneen asiaan ja toimintoon. Jokaisella erilaiset aivot, jossa eri päivinä menossa erilaisia aineita esim. hormooneja. Siitä syntyy joka kerta erilainen soppa ja sekavuustila. Turha siitä on etsiä mitään hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi