Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tarkoittaa..

Vierailija
08.12.2010 |

eräs ystäväpiirissämme oleva naisihminen flirttailee miehelleni ja miehelläni on tapana välillä lähteä flirttiin mukaan. Olen miehelleni asiasta huomauttanut ja tänään hän ilman mitään puhetta asiasta yhtäkkiä totesi että sama jos olen mustasukkainen hänen on käydä naimassa tätä naista niin ei tarvi turhaan olla mustasukkainen vaan on syytäkin sitten... onko keino satuttaa vai onko todellakin niin että "leikkiflirtin" takana onkin halu käydä kokeilemassa oikeasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun huomauttelut

Vierailija
2/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomautteluksi jos asiasta on maininnut pari kertaa ja kullakin kerralla tyyliin, että älä viitsi lähteä flirttiin mukaan kun se häiritsee mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli silloin ei lukumäärällä ole merkitystä... Se vaan ei taida tykätä sun huomauttelemisesta, jota tosin harvoin tapahtuu, mutta silti se tietää, että olet mustis?

Vierailija
4/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomautin ja vielä myönsin suoraan että häiritsee jos lähtee flirttiin mukaan ja olen siitä mustasukkainen koska sitä ei ole mitenkään mukava vierestä katsella.. nyt tuntuu että haluaa lyödä matalaksi kun asian ilmoittaa noin että no sama käydä naimassa ku kerta muutenkin mustis olet..

Vierailija
5/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin se haluaisi oikeasti. Se kuuluu miehen mielenmaisemaan ja genetiikkaan.