Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaation purku, kokemuksia?

Vierailija
08.12.2010 |

Onko kellään kokemuksia sterilisaation purusta, ihan täällä Suomessa? Onnistuko ja tulitko raskaaksi? Vai tulitko raskaaksi jotenkin muuten, esim.ivf?

Olen 34-vuotias ja monen mutkan jälkeen tehtiin sterilisaatio puoli vuotta sitten. No nyt kuitenkin jo näin lyhyen ajan jälkeen kadun koko hommaa ja olen harkinnut sen purkua. Meillä ennestään 2 lasta ja raskaus ehkä terveydellisesti hieman riskialtis, mutta tälle tunteelle kun ei kuitenkaan voi mitään :/ Tiedän, että ihanaisia on jo kaksi ja monella ei yhtään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkua ei käsittääkseni edes tehdä julkisella sektorilla ja toisekseen se ei välttämättä onnistu vaikka tehtäisiinkin. Myöskään julkisen lapsettomuushoitoihin ette pääset, eli ainoa vaihtoehto teille lienee adoptio, sijaisvanhemmuus tai sitten itse maksavana yksityisellä koeputkihedelmöitys hoidot.

Vierailija
2/3 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tiedän ettei välttämättä onnistu ja tiedän että pitää maksaa itse ja tiedän että ei hoideta julkisella puolella...

Kokemuksia tässä kyselin, jos niitä jollakulla on. Ja jos on, niin missä olette käyneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin purku sairaala laser tilkassa pari viikkoa sitten kaikkine tutkimuksineen koko homma tuli maksamaan noin 6100 € ja siintä kela maksaa takaisin 200€ koska klipsit on laitettu aikanaan syövän takia. Julkiselle olisin päässyt monen vuoden päästä vasta koska niitä ei meidän kaupungissa tehdä ja julkisella vaaditaan käymään kaikki kallonkutistajasta lähtien. Viikon jouduin odottamaan lääkäri käynnistä leikkaukseen pääsyä. Muutaman päivän olin kipeö se tehtiin tähystyksellä kolmessa kohtaa vatsassa on tikit ja seksin saa aloittaa heti jälkivuodon loputtua kun kivut sallivat. minulla jälkivuoto kesti yhden vuorokauden. Nyt vaan odotellaan josko se vauva saataisiin meillekin joskus =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän