Lapseni kaverin äiti alkoi seurustelemaan mustan miehen kanssa.
Kielsin, välittömästi asiasta kuultuani, lastani menemästä kaverinsa luokse enää. Leikkiä saavat ulkona tai meillä, mutta kaverin kotiin ei ole mitään asiaa.
Onko muita yhtä tiukkoja?
Kommentit (7)
että niin tiukka olen. Lasten isä on suomalainen, äiti mustaihoinen
Mun kaveri taas rupesi seukkaamaan mustan kanssa ja mä olen tehnyt selväksi että meille sillä miehellä ei ole mitään asiaa enkä tykkää siitä että sen ukon kanssa seurustelee, enkä ole ainoa laatuani kaveripiirissämme.
Mun kaveri taas rupesi seukkaamaan mustan kanssa ja mä olen tehnyt selväksi että meille sillä miehellä ei ole mitään asiaa enkä tykkää siitä että sen ukon kanssa seurustelee, enkä ole ainoa laatuani kaveripiirissämme.
menetä mitään jos tuo johtuu ihonväristä....
menetä mitään jos tuo johtuu ihonväristä....
Miksi? Mitä pahaa se mies on tehnyt?
isät tekevät? Ovatko ahkeria?
On vaan sellainen laiska notkuja.
No en itse noin tiukka olisi. Antaisin lasten leikkiä normaalisti.
Siinä tapauksessa vasta kieltäisin jos kys. perheessä juotaisiin alkoholia tms. (ihonväristä ja kansallisuudesta riippumatta). Tai muuten siellä olisi ongelmia.
Mutta jos ei niitä ole, lapsi ei siitä rikki mene että joskus näkee mustan miehen.