Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen suunnitellut, että hakisin omalla alallani vähemmän vastuullisia hommia, mutta
07.12.2010 |
onkohan se käytännössä mahdollista? Miten perustelen työnantajille haluni siirtyä pois hyväpalkkaisesta työstäni? En vain ole niin kunnianhimoinen, kuin nykyinen työni vaatii, mutta eihän sitä voi ääneen sanoa. Kokemuksia?
Kommentit (3)
mut ajattelin vaihtaa samalla firmaakin. Mulla on tullut joku kokouskammo ja pelkään epäonnistuvani, haluan tehdä jotain mistä ei tule "huolia" kotiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja sanoitkin hyvin tuon, mitä olen itsekin miettinyt. Työ, josta ei tule "huolia" kotiin. ap
mut ajattelin vaihtaa samalla firmaakin. Mulla on tullut joku kokouskammo ja pelkään epäonnistuvani, haluan tehdä jotain mistä ei tule "huolia" kotiin.
Alue: Aihe vapaa
Kun palasin 3 kerran hoitovapaalta ja esikoinen aloitti uudessa koulussa (pitkä matka), ehdotin itselleni vähemmän haastavia hommia. Sitten se pomo luki asian niin, et mua ei huvita tehdä mitään vaikka nimeomaan pyysin päästä eroon vain esimiestehtävistä (oto ryhmänvetäjä). Seuraavissa yt:ssä mut laitettiin pois, kun on ahdo jakaa vastuuta. Kaikki muut sai jäädä.