Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö mennä häihin?

Vierailija
07.12.2010 |

Yksi syy miksi minä en tule järjestämään häitä koskaan on se, että ihmiset aina valittaa kuinka kurjissa häissä he ovat olleet. Liikaa odotusta, liian vähän ruokaa tai viinaa, tylsä ohjelma tms.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikään suurehko hääkonkari ole, mutta ne muutamat missä olen aikuisiällä ollut, ovat olleet tosi mukavia :)

Vierailija
2/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nähdä ihmisiä joita ei usein näe. Ja ihanaa on juhlia ja syödä hyvin, ihanaa on tanssia ja katsella kaunista morsiusparia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään häistä sitä enemmän, mitä enemmän pidän morsiusparista. On oikeasti aika tuskallista olla esim. itselleni tuntemattoman miehen lapsuudenkaverin häissä avecina, mutta omat kaverit ovat ihan eri asia.

Vierailija
4/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en siis muutenkaan jaksa juhlia. Olen kait tylsä ihminen, mutta mieluumminen nukun hyvät yöunet omassa sängyssäni:)

Vierailija
5/12 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että niin harvoin pääsee, ystäväni eivät ole "avioituvaa tyyppiä" - enkä näköjään ikinä pääse minäkään, mrrh... Ihanaa laittautua, syödä hyvää ruokaa, viihtyä ystävien seurassa, tutustua avioparin sukulaisiin, luoda yhteisiä muistoja. ?

Vierailija
6/12 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan noita sukujuhlia ja etenkin häitä. Ja kyllä, ne on yhtä tylsiä ja tyhmiä vaikka olisi miten keksitty "kivaa ja rentoa" ohjelmaa.

Vierailija
7/12 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä ei jäädä katsomaan loppuillan kännäämistä. Musta on aina liikuttavaa katsella kirkossa tai vihkipaikalla kun kaksi ihmistä lupautuu toisilleen.

Vierailija
8/12 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunne ketään, on vähän tylsää, mutta muuten juhlin mielelläni niin häissä kuin hautajaisissa ;) (no, hautajaisille on aina se ikävä syy, mutta mielelläni menen niihinkin).

Kiva laittautua, syödä hyvin, nähdä tuttuja ja tanssia.

Vierailija
9/12 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilleen vieraat ihmiset pannaan istumaan vierekkäin, vieraita häpäistään 'hauskoilla' leikeillä ja morsiuspari pönöttää, syitä on vaikka kuinka...

Vierailija
10/12 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlista, Kyllä tuota tavallista arkea on sen verran tarpeeksi, että juhliin on sitten kiva panostaa ja lähden aina mielelläni.

Vierailija
11/12 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään häistä sitä enemmän, mitä enemmän pidän morsiusparista. On oikeasti aika tuskallista olla esim. itselleni tuntemattoman miehen lapsuudenkaverin häissä avecina, mutta omat kaverit ovat ihan eri asia.

Ja sen lisäksi toinen vaikuttava tekijä on häiden ajankohta. Jos koko kesä menee siihen, että ramppaat ihmisten häissä, niin kyllä se alkaa puulta maistua. Varsinkin jos ne häät ovat kaikki toistensa klooneja. Parhaimpana kesänä meillä taisi olla neljät häät. Eli 4 viikonloppua + kahden häiden polttarit. Siihenpä ne kesäviikonloput vierähtivätkin.

Mukavimmat häät missä olen ollut ovat olleet ns. sesongin ulkopuolella. Eli ei kesällä. Jostain syystä tällaiset häät ovat onnistuneet muutenkin olemaan sitten jotenkin persoonallisempia kuin nämä tavan kesähäät.

Vierailija
12/12 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en valitakaan, jos kuitenkin itse päätän mukaan lähteä. Se on kuitenkin todettava, että tilaisuus, joissa paljon toisilleen puolituntemattomia ihmisiä yhrittä pitää hauskaa morsmaikun hysteeristen konrolliohjeiden alaisena eivät vastaa minun kuvaani hauskoista juhlista. Ja minä osallistun muuten paljon erittäin muodollisiinkin juhliin, mutta ei niissä samalla tavalla niuhoteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän