Luitteko Koivuniemen puolustuspuhetta?
Kommentit (8)
ja täytyy sanoa että tuolloin koko ihminen elää jotenkin "pienellä liekillä". Ymmärrän että niitä naisia on helppo pitää nöyrinä ja talutusnuorssa. Ei ole voimia mihinkään ylimääräiseen, pitää vaan selvityä annetuin eväin päivästä toiseen.
"Ovatko työntekijämme lahkolaisia? Kukaan työntekijämme ei ole minkään sortin lahkolainen. Tämäkin ilmiö tulee vain väitteiden esittäjien omista ajatuksista.
Minä kunnioitan ja arvostan kovasti työntekijöitämme. He ovat upeita ihmisiä, ja meillä on aivan loistava työilmapiiri. Olen pahoillani heidän puolestaan, että he joutuvat tekemisiin tällaisen mielettömän vahingonteon kanssa."
kun jokainen voi kuunnella hänen läskisaarnansa ja todeta itse, ettei se kovin terveeltä kuulosta.
kun jokainen voi kuunnella hänen läskisaarnansa ja todeta itse, ettei se kovin terveeltä kuulosta.
Kaikki kuvissa ja mainosvideoissa esiintyvät miehet ovat parrakkaita ja hoikkia. Kukin vetäköön omat johtopäätöksensä...
Onneksi asiaan tartutaan: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kustannusyhtiö+Koivuniemeen+tehdään+…
ja aika kummalliselta vaikutti. No, en usko, että tämä asia jää tähän. Nyt asia on nostettu esille sen verran korkealla profiililla. Toivon, että lahkolaiset saadaan heräämään tähän maailmaan.