Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi tilanne joka saisi sinut miettimään itsemurhaa?

Vierailija
07.12.2010 |

Miten paha pitäisi tilanteen olla?

Mikä olisi raskain asia, mitä et kestäisi?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harhat käskisivät tekemään jotain. Muuta tilannetta en voi kuvitella.

Vierailija
22/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kuolisi, yrittäisin pitää kaiken kasassa ja huolehtia lapsista, mutta jos heille tapahtuisi jotakin...ei, en vain kestäisi sitä. Melkein itkettää, kun edes mietin moista tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ainoa syy.

Vierailija
24/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin itse aiheuttanut tai myötävaikuttanut lasteni vakavaan vammautumiseen tai kuolemaan. Tilanne, jossa lapset eläisivät koneiden varassa vihanneksina loppu elämänsä vailla toivoa muusta ja tähän tilanteeseen oltaisiin ajauduttu minun syytäni. En varmaan kestäisi omaa syyllisyyttä, miehen ja muun lähisuvun surua ja epätoivoa.

Vierailija
25/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu vaihtoehtoihini

Jos teet tarpeeksi pahasti muille ihmisille, sinulla ei ole oikeutta enää itse hengittää.

Esim. Hitler, Hussein, ja se yks hullu, en muista nimeä (se joka oli terrori-iskujen takana) ynnä tietysti lasten tappajat yleensä ja yms.

Vierailija
26/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin kuvitella, että jos olisin esim. aiheuttanut onnetomuuden, jossa on kuollut koko muu perhe, saattaisin alkaa miettiä. Jos yksikin jäisi henkiin, olisi vain selvittävä.

Vierailija
27/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin kuvitella, että jos olisin esim. aiheuttanut onnetomuuden, jossa on kuollut koko muu perhe, saattaisin alkaa miettiä. Jos yksikin jäisi henkiin, olisi vain selvittävä.

Vierailija
28/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten en kyllä enää jaksaisi itse elää. En usko, että tuossa vaiheessa enää edes miettisin. Tekisin vaan.

Vierailija
30/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin ole tarkempia suunnitelmia vielä. Ei ole niin kiire.

Täydellinen romahdus. Suuret pettymykset tärkeissä ihmissuhteissa. Terveyden menettäminen. Kyllä siinä syytä löytyy.

Elämänilon menettäminen edellämainituista syistä. :-(

Vierailija
31/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että voimavarat ehtyy: onnettomuuksia onnettomuuksien perään

olen ollut rajalla, täällä vielä

Vierailija
32/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin itse aiheuttanut tai myötävaikuttanut lasteni vakavaan vammautumiseen tai kuolemaan. Tilanne, jossa lapset eläisivät koneiden varassa vihanneksina loppu elämänsä vailla toivoa muusta ja tähän tilanteeseen oltaisiin ajauduttu minun syytäni. En varmaan kestäisi omaa syyllisyyttä, miehen ja muun lähisuvun surua ja epätoivoa.

Vierailija
33/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamstrata ruokaa niin kuin Ikeassa lampaantaljoja, eli käsiaseet tanassa ja oltaisiin jo siinä tilanteessa että syötäväksi kelpaisi naapurin kissatkin, niin ehkäpä katsoisin kuoleman olevan arvokkaampi vaihtoehto kuin elämän jatkaminen. Tosin olen oikeasti aika autisti hätätilanteessa, eli saattaisin kuitenkin mennä autopilotille ja jatkaa vaan arvotonta kissanmetsästystä vastoin parempaa tietoani. Erityisen pahalta tuntuisi jos lapsillakaan ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin nähdä nälkää ja unelmoida siitä naapurin kissasta...

Vierailija
34/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pikkuinen vauva tyttö kuolisi. Koska mulla ei olisi enää silloin ketään, mun sukulaiset ja äiti olisi halunnut että olisin tapattanut tyttöni ennen syntymää. EN ANNA SITÄ KOSKAAN ANTEEKSI!!! Meillä on tosi hyvä kahdestaan ilman murhaaja-sukulaisia!

Vierailija
35/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pikkuinen vauva tyttö kuolisi. Koska mulla ei olisi enää silloin ketään, mun sukulaiset ja äiti olisi halunnut että olisin tapattanut tyttöni ennen syntymää. EN ANNA SITÄ KOSKAAN ANTEEKSI!!! Meillä on tosi hyvä kahdestaan ilman murhaaja-sukulaisia!

Vierailija
36/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lopulta itse niin mielenterveyteni rajamaille että tajusin ajattelevani vahingoniloisena oikein hähää-asenteella että jos tapankin itseni niin mies saa nenilleen ja eikä voi enää hallita minua ja tehdä elämästäni jatkuvaa pelkäämistä, syyllisyyttä, epäonnistumista, varuillaanoloa, täyttä itsen unohtamista ja toiselle elämistä että tämä vain olisi onnellinen ja tahtoisi elää.

En olisi kokematta koskaan uskonut millainen henkinen helvetti se on ja miten rajusti murentaa oman mielenterveyden kun (mielisairas?) läheinen ottaa vallan asettamalla vastuuseen elämästään. Ja miten se että elämä pyörii jatkuvan kuoleman ja nimenomaan itsemurhan varjon (yhdistyneenä tuhoutuneeseen itsetuntoon, syyllisyyteen, täysin nurkkaan ahdistettuun oloon ja mihin kaikkeen) saa lopulta elämänrakastajankin kokemaan kuoleman vapautuksena ja helpotuksena ja kostona. Itsensä tappaminen oli koko ajan takaraivossa jankuttava ajatus ja siitä sen oli varmaan aika helppo lipua vaihtoehdoksi itselle. Tunsin itseni nurkkaan ajetuksi hakatuksi kissaksi jonka piti valita hyökkääjää kohden hyökkäämisen ja hengiltä hakattavaksi jättäytymisen väliltä.

Vierailija
37/38 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se itsemurha on kuitenkin taatusti yllättävän vaikea tehdä vaikka olisi mitä tapahtunut. Esim. surun kestollekin on aikaraja ja jossain vaiheessa tapahtunut ei enää tunnu niin pahalta.

Vierailija
38/38 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen ei henkisesti jaksa enää aloittaa alusta. Kun ei halua taas lähteä rakentamaan kaikkea uudelleen. Ja ei jaksa enää nykyistä elämää.

Usein liittyy vanhuuteen. Vanha ei luonnollisista syistä jaksa enää. VOi liittyä nuoremmalla ihmisellä toivottoman tuntuiseen sairauteen. Tai konkurssityyppiseen tilanteeseen. Eroon, joka romahduttaa maailman.

t. läheltä seurannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan