Voiko häihin kutsua vain pariskunnasta toisen henkilön?
Miehellä oli tiivis opiskelijapoikaporukka ja haluaisi kutsua heidät häihinsä. Suurin osa heistä on naimississa ja kukaan ei taida olla enää sinkku. Meidän pikkuhäihin ei millään mahdu kahdeksaa ylimääräistä naista. Ko.naisia en ole ikinä tavannut. Miten ilmoittaa kutsussa kohteliaasti että ko. kutsu on vain nimetylle henkilölle.
Kommentit (25)
Itse ainakin puolisona tajuaisin kyllä samantien mistä kyse. On se jännä kuinka nykyään on ihan tavallista, että pariskunnatkin voivat olla vaikka samaan aikaan eri juhlissa. Minä ainakin haluan juhlia puolisoni kanssa yhdessä. Jos saisin kutsun, joka koskee vain yhtä, en menisi koko juhliin.
Kysyin myös miten ilmoittaa asiasta kutsussa ilman että tulee väärinkäsityksiä
He varmaan ovat tyytyväisiä, kun pääsevät vanhalla jengillä juhlimaan ilman naisia. He tapailevat muutaman kerran vuodessa.
Säkö olet ainoa hyvä ja kiva nainen, jonka tää miespoppoo on saanut kuvioihin? *reps*
Kyseessä ei ole tavallinen ryyppyilta. He pelaavat roolipelejä, eroottisia sellaisia. Me tapasimme ko. pelin merkeissä.
Itse ainakin puolisona tajuaisin kyllä samantien mistä kyse. On se jännä kuinka nykyään on ihan tavallista, että pariskunnatkin voivat olla vaikka samaan aikaan eri juhlissa. Minä ainakin haluan juhlia puolisoni kanssa yhdessä. Jos saisin kutsun, joka koskee vain yhtä, en menisi koko juhliin.
Kysyin myös miten ilmoittaa asiasta kutsussa ilman että tulee väärinkäsityksiä
lauman tuntemattomia miehiä vaimoineen. Pelkkiin miehiin voisin pitkin hampain suostua mutta en vieraisiin naisiin.
Säkö olet ainoa hyvä ja kiva nainen, jonka tää miespoppoo on saanut kuvioihin? *reps*