Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäätkö, että Finnairin uusi toimitusjohtaja ajaa kokemattomuuttaan firman konkurssiin?

Vierailija
07.12.2010 |

Taistelu AY-liikkeen kanssa on aivan hullua ja kallista!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen puljun ajaa konkkaan ahneet työntekijät. Finnair yksinään on niin pieni lentoyhtiö, että sen aika on ohi kohta....

Vierailija
2/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AY-liike ole se joka firman konkurssiin ajaa.

Nuo muutokset olisi pitänyt toteuttaa jo silloin kun Ryanair tuli Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan toivon tappelevan ay-liikkeen kanssa loppuun asti. Lentoemot kuriin.

Vierailija
4/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitusjohtajasta johdu. Eikä se mikään kokematon johtaja ole.

Vierailija
5/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan ammattiliitot ottivat selkeän selkävoiton Vehviläisestä jolle sitten tuli eteen alan vaihto.

Vierailija
6/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiö on tuottanut viimeisen 7 vuoden aikana 12090 euroa per työntekijä tappiota eli hirmuisia summia. kannattako moista firmaa edes pitää enää pystyssä verorahoilla? Mielestäni ei eli nopeasti myyntiin ettei kaadu veronmaksajien niskaan. Ilman virkamiesten, politiikkojen jne lentoja yhtiö olisi jo konkurssissa. Ongelmaksi muodotunee se, että yksikään firma ei halua fuusioitua Finnairin kanssa, koska silloin työntekijäporras seuraa perässä. Yhtiö pitäisi ajaa alas ja koneet ja laitteet myydä ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan ammattiliitot ottivat selkeän selkävoiton Vehviläisestä jolle sitten tuli eteen alan vaihto.

Kun tiedetään, missä edellinen tj. epäonnistui ja mitä uudelta odotetaan.

Vierailija
8/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vaan, eikö ay-liike tajua että mitä lujemmin pitävät kiinni perinne-eduistaan sitä nopeammin firmat katoavat alta.



Outoa tässä työtaistelussa on se että se yhden firman ayväelle riittää esitetty sopimus, kun taas toisen firman puolesta ruvetaan tekemään laajoja tukilakkoja paremman sopimuksen puolesta. Vaikuttaa siltä että SAK:ta ei kiinnosta Blue1:sen kanssa vääntö vaan haluavat ruveta tekemään valtakunnanpolitiikkaa valtioenemmistöisen firman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkoilijoille voi antaa periksi. Muutenhan lakkoja tulisi koko ajan lisää. Olen Finnairin puolella. Niitä lentokoneen ravintolatyöntekijöitä on turha asettaa liian korkealle jalustalle. Kohtuuttomat edut!

Vierailija
10/10 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkoilijoille voi antaa periksi. Muutenhan lakkoja tulisi koko ajan lisää. Olen Finnairin puolella. Niitä lentokoneen ravintolatyöntekijöitä on turha asettaa liian korkealle jalustalle. Kohtuuttomat edut!


Jos ne vanhat ämmät ei jaksa enää pitkien matkojen aiheuttamaa jetlagia lyhyemmällä levolla, ne vanhat ämmät pitää siirtää kotimaan reittilennoille.