Hullu uskonlahko torni/maitobaari/maanantaipiiri... Viranomaisten pitäs tehdä jotain JO
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tapani_Koivuniemen_uskonlahko
tuossa oli jossain nauhoite siitä kunka Tää tapani aivopesee lahkolaisia laihduttamaan itsensä anorektisiksi ja kielisuutelemaan kaikkia jäseniä, sekä hakkaamaan lapsiaan. yms.
Kommentit (8)
kuitenkaan sotkea tämmösiin ja jos lapset kärsii on se meidän kaikkiea asia.
vaikea tietää totuutta suljetusta uskonlahkosta, ellei sitten eronneet jäsenet ole avoimesti omalla nimellään kertoneet asiasta.
On toki mahdollista että tuollaista tapahtuu kyseisessä lahkossa, mutta itse pyrin olla uskomatta huhupuheisiin.
Wikipediaan nyt voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa.
tulla omalla naamallaan julkisuuuten, suotakoon se heille. He ovat joutuneet esim tilittämään koko seksielämänsä ja ryömimään aviomiehensä edessä yms kauheaa. olisi kohtuutonta vaatia heitä paljastamaan henkilöllisyytensä. He ovat olleet aiivopestyjä jakärsineet jo tarpeeksi psykopaatin tekoja. hyvä, että ovat irti päässeet. Jollakin lailla sisälläolijat pitäisi pelastaa.
ps. maitobaarilaiset eivät hakkaa lapsiaan, mutta saattavat läpsäistä tai antaa tukkapöllyä. Lapset kyllä muuten joutuvat kuulemaan todella epäterveitä opetuksia.
viimeisin vastaaja ex-maitobaarilaisia, tai onko yksi heistä?
Tämä vastaaja tuntee matoaarilaisia useammankin. en itse ole ollut lahkossa mukana, mutta olen ihmetellyt heidän elämäntapaansa ja omanlaistaan asketismia. Omalla laillaan suljetulta vaikuttaa.
Olen myöskin tutustunut heihin, jotka ovat irtautuneet tai tulleet erotetuiski lahkosta. Voin sanoa, etten lainkaan ihmettele sitä, eteivät he ole omaa naamaansa laitaneet näytille. Sen verran tuodellisia heidän pelkonsa ovat.
Luin liikeen johtajan kirjoituksen yhtiönsä kotisivuilta ja ymärsin 100% nyt sen, mitä nuo pois lähteneet pelkäävät.
Ensin alistetaan, otetaan hyöty irti ja käytetään kaikella tavalal hyväksi. Sitten kun ihminen romahtaa, etsii apua ja hoitoa, hänet vielä leimataan neuroottiseksi ja jotenkin pöllähtäneeksi. Ei riitä, että kalutaan puhtaaksi, pitää vielä ampua pakenevaa uhria selkään.
Ne jotka siiä selviävät ansaitsevat kaiken mahdollisen tuen ja ymmärryksen.
Olen lähtenyt ko. lahkosta. Nyt kun yrittää koota elämäänsä uudestaan, ei tee mieli laittaa naamaansa lehteen, että jokainen voisi pällistellä hullua lahkolaista sydämensä kyllyydestä. Harva kun ymmärtää, ettei tarvitse olla erityisen tyhmä joutuakseen tällaiseen mukaan.
Todisteita lahkon hulluudesta on runsain mitoin ja ehkä niitä joudutaan vielä tulevaisuudessa käyttämään lisää. HS:n juttu on tarkistettu monen lähteneen toimesta, siinä on pyritty mahdollisimman suureen tarkkuuteen yksityiskohtienkin osalta. Anu Nousiaiselle suuret kiitokset sen tekemisestä.
Vaatii varmasti todella paljon voimia ja rohkeutta jättää uskonnollinen liike, etenkin sellainen joka ulottaa lonkeronsa jäsenten lähes kaikille elämänalueille.
Toivotan sinulle kaikkea hyvää!
Pitäis hommata HS:n kuukausiliite, että voisi perehtyä lisää noihin hihhuleihin. Ja vielä akateemisia!