Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko tälläisen miehen kanssa?

Vierailija
07.12.2010 |

Olen nyt ihan viittävaille että npostanko kytkintä tästä... Mies hyvin harvoin tukee mua missään, esim. jos on jotain hankaluuksia saattaa vain naureskella ja todeta että eipä ole hänen ongelma. Hoidan yksin kaikki vaikeat asiat, en koskaan voi luottaa siihen että mies olisi tukenani.

Empatiaa tämä ihminen ei tunne ollenkaan, ei käsitä jos pahoitan mieleni.

En olisi halunnut luovuttaa mutta en vaan taida enää kestää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä suosittele seurustelua tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
2/6 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossakaan saamaan missään asiassa tukea, että mieti tarkkaan. Minulla on kanssa mies jolta ei tukea heru, mutta ei hän sentään naura ivallisesti. En kyllä jaksa katella, jossain vaiheessa nostan kytkintä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku voisi ylipäätään olla tuollaisen kanssa? Äijä vaihtoon vaan.

Vierailija
4/6 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parisuhteen peruspilareista on se, että vaikeudet koetaan ja setvitään YHDESSÄ, samana yksikkönä, tiiminä. Jopa riitojen aikana pitäisi muistaa, että yhteistä tulevaisuutta ja päämäärää siinäkin ollaan rakentamassa.

Vierailija
5/6 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse en tuollaisen kanssa olisi.

Jossain mielessä hän ei varsinaisesti "ole" sinun kanssasi, joten miksi sinäkään siinä roikkuisit?

Minulla on kokemusta vähän tuon tyyppisestä poikaystävästä, ja kiitän yhä onneani että pääsin hänestä eroon.

Vierailija
6/6 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, jota paljon rakastan, ottaa minua välillä raskaasti pannuun, milloin mistäkin syystä. Pysähdyin oikein miettimään, että onko hän koskaan ollut tukematta minua kun olen tukea tarvinnut. En muistanut ainuttakaan tapausta. Hän on tukenut silloinkin kun ei ole edes ymmärtänyt kriisiäni :) Yritän olla hänelle yhtä hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan