Onko sukulaisesi tai henkilökohtaisesti tuntemasi henkilö ollut linnan juhlissa?
Kommentit (43)
Yks perhetuttu (kansanedustaja) ja muutamakin kollega/esimies.
luokkakaverini taisi olla joskus (olympiamitalisti) ja isäni kollegoita on ollut useita, jotka siis minullekin tuttuja. Äitini joskus sanoikin isälleni että varokin saamasta kutsua linnan juhliin, hän ei sinne halua! =o)
Joo, ja on siellä monen monta puolituttuakin näkynyt vuosien varrella.
Setäni on ollut, luokkakaverini lukiosta, työpaikkani pääjohtaja (jonka tunnen hlökohtaisesti), poliittisia tuttuja (olen politiikassa mukana ) jne.
Halosen pikkuserkku, ja näköjään tänä vuonna aikuiset lapsensakin tulivat kutsuvierasjonossa eikä sivuoven kautta.
4-5 tuttua, 1 sukulainen
tutuista suurin osa on työstä, olen sellaisella alalla (itse tuskin kutsua saan)
Monesti haastateltavat sanovat, että odottavat kameroiden sulkemista, että pääsee paremmin tanssimaan. Ei siis ihan "sisäpiirin" tietoa :D
että tanssilattian tungos loppuu heti, kun tv-kamerat poistuvat paikalta ;D.
ennemmin kuuluisivat sinne Hurstin juhliin.
ja useaan kertaan, minut on jotenkin aina ohitettu...
miehen veli (kadettina), pari tuttua (tarjoilijoina).
jota silloin tällöin olen nähnyt. Tein hänelle puvun juhliin, joten siinä samalla sit tutustuin paremminkin.
Kansanedustaja + korkea virkamies (saa kutsun, joka toinen vuosi, oli tänä vuonna)
Kansanedustaja + korkea virkamies (saa kutsun, joka toinen vuosi, oli tänä vuonna)
Kansanedustaja on perheystävä (tunnen myös entisen kansanedustajan, kävi silloin juhlissa) ja virkamies on tätini.
Sari Esayah ja entiset naapurin pojat samasta perheestä oli eilen,(asuttiin samassa pihapiirissä)
Nykyään erilaisia (puoli)tuttuja, esim. ystävieni vanhempia, naapuria, vanha koulukaveri, kielikurssikaveri jne. Ainakin kolme omaa ikäluokkaani ja muutamat ystävien vanhemmat tänä vuonna ;)
pari sukulaistaja muutamia tuttuja