Apuaaa! Unikkokuosinen mekko linnassa!!!!!
Av-mamman esiäiti se siellä! NÄkikö kukaan oliko hällä käsikakkanauhaa?
Kommentit (18)
että Sehän on se suomen suosituin kuosi... tms... kun toimittajamies kysyi että mikä kuosi siinä mekossa oli
Ja muistatteko, oliko de Dolce & Gabbana joka kopsasi unikon iltapukuun ja juttu meni oikeuteen asti. Toi puku oli hienosti tehty, unikot sifongilla ja tasaraidat silkillä. kauniisti istui ja puku oli tyylikäs. Vaikka unikot kotona verhoina ovat jokseenkin out ja mauttomat mun mielestä.
Siis jos mä olen HK:lla töissä, niin saanko mennä makkarapaketeista tehdyssä puvussa tonne? :D
Siis jos mä olen HK:lla töissä, niin saanko mennä makkarapaketeista tehdyssä puvussa tonne? :D
Mutta miksi kellään ei ollut Elloksen juhlatunikaa? : (
näe tässä yhtymäkohtaa niihin ketjuihin, missä mietitään miten av-mamma pukeutuisi linnaan?
*huokailee ja hihittelee itsekseen*
Näkyihän siellä nytkin makkarankuoria
ei ollenkaan sopimaton varsinkaan Marimekon toimitusjohtajan vaimolle.
sama kenen päällä oli, näytti joltain verhoilta
Jos haluaa edustaa Marimekkoa, niin miksi ei sitten upealla kuosilla/vaatteella, joita valikoimista myös löytyy? Ei, sen sijaan teetetään kolttu, jossa kahta kliseisintä Marimekko-kuosia, juuri ne lähiösotanorsujen päällä kuluneet kuviot. Huhhuh...Siitä oli tyylikkyys hyvin kaukana.