Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuraskauden vähäiset liikkeet

Vierailija
06.12.2010 |

38+2 menossa ja tuntuu että eilisestä illasta asti liikkeitä tuntunu varsin harvakseltaan. Tosin koko raskauden ajan ne olleet varsin epäsäännölliset jonka olen mainnut useamman kerran nauvolassa ja kontrolli käynneillä. Huomenna onneksi neuvola, mutta täytynee nyt seurailla tilannetta. Tosin tilaahan tuolla masussa ei vauvalla paljoa enää ole liikuslkella, mutta jotenkin stressaavaa aikaa tämä loppuraskaus kaiken kaikkiaan..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolan ohjeen mukaan.

Vierailija
2/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin synnärille vain. Kyllä niitä kunnon liikkeitä pitää tulla loppuraskaudessa. Jos liikkeet on nyt muuttuneet, en jäisi odottelemaan neuvolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole niin, että tunnissa pitää tulla se kymmenen liikahdusta? Hikkaa ei lasketa liikkeeksi. Jos tuntuu, että harvakseltaan liikkuu, voit töykkiä mahaa aika voimallisestikin, tai juoda sokerista mehua tai syödä jotain äkkimakeaa. Jos edelleen huolettaa, mene tarkistuttamaan tilanne äitipolille.

Vierailija
4/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla rv 38+? ja sama homma eli liikkeet tuntuu tosi harvakseltaan. mietinki et huomenna soitan äippäpolille ja yritän saada ultran aikaistettua. tääkin masuasukki on tyyliltään ollut semmonen et pitänyt noita ns.tosi hiljasia päiviä aina välillä ja sitten taas myllätään. tosin neuvolassa se just sanoi ettei sillä ole niin paljoo enää liikkua näillä viikoilla

Vierailija
6/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taysissa vähäisten liikkeiden takia. Ei ollut tullut kunnon liikkeitä vuorokauteen. Sitten siinä mutkassa kun kurvattiin taysin pihaan niin alkoi kauhea jumppa :) Siinä sitten makoilin käyrillä ja vähän nauratti myös kätilöä. Sanoi kyllä että parempi tulla näytille turhaan kuin liian myöhään. Soittoa vaan sairaalaan ja näytille jos epäilyttää.

Vierailija
7/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin ja aamuisin piti töniä ja kuulostella, josko edes jotain liikahtaisi joskus. Noh, tulipa rauhallinen ja tyytyväinen vauva, joka nukkuu hyvin :) Synnärillä sai väkisin herätellä rinnalle tuota murmelia.

Vierailija
8/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraskaudessakin pystyi kuuntelemaan, ettei pulssi ole laskenut jos tuntui, että vauva ei liiku paljoa.

Vierailija
9/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla siis alkoi toi myös eilen.

Vierailija
10/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla siis alkoi toi myös eilen.

Vierailija
11/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva reagoi hapenpuutteeseen ensimmäisenä vähentämällä liikkumistaan, joten jos jotain on vialla, niin ehditään vielä toimia. Turhaa käyntiä mielestäni ei loppuraskaudessa liikkeiden takia ole.

Vierailija
12/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat yleensä myös hiljene ennen synnytystä? tai niin ainakin sanotaan..toivotaan että se vaan on siitä johtuvaa =)

Vierailija
13/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa tänään rv 36+2 eikä liikelaskennasta ole ollut neuvolassa mitään puhetta. Tosin totta kai itse niitä nyt (netin ohjeiden perusteella) päivittäin tarkkailen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi