Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio mennä naimisiin ennen kuin

Vierailija
06.12.2010 |

Joku selittää minulle miksi siinä on niin "monta hyvää syytä" Tähän sitten ei yksikään vastaa "rakkaus" vaan niitä syitä mitkä ovat esimerkiksi juridisesti hyviä avioliitossa verrattuna avoliittoon. Selittää minulle kaikki nämä eroavaisuudet niin harkitsen uudestaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
2/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rakkaus on se painavin syy, ei ne juridiset seikat. Avioliiton ei tule olla vain taloudelliseen turvaan pohjautuva instituutio.

Olen pahoillani ap, ettet sinä ole siinä asemassa, että joku rakastaisi sinua niin paljon, että haluaisi todellakin mennä kanssasi ihan rakkaudesta naimisiin. Suotta katkeroidut ja uhittelet muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on sulle rautalangasta alkaa vääntää. itse sä parhaiten tiedät, miten elämäsi elät.

Vierailija
4/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin juridiset syyt. Se oli syy, miksi minä ja mieskin mentiin naimisiin.

Kyllä me toisiamme olisimme ilman mitään "virallistamistakin" rakastaneet.

Vierailija
5/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakastamme toisiamme,aivan sama olemmeko avopari vai aviopari. Ensimmäinen,mistäpä sinä tiedät rakastaako minua kukaan niin paljon,että haluaisi naimisiin,vai olenko se minä kuka ei halua ;)

-ap

Vierailija
6/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoa pidä tärkeänä :)

Ei se nykymaailmassa mikään pakko ole, hyvin sitä elää avoliitossakin :)

t.aviovaimo

Vierailija
7/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisuus on kuitenkin sitoutumisen osoitus. Se totisesti tarkoittaa sitä, että liitto ei seiso yksin rakkauden tunteen varassa. Kyllä se tunne aikanaan helpottaa. Minusta avioliiton merkitys on juuri siinä että osoittaa haluavansa pitää yhtä sittenkin kun jompi kumpi hölmöilee tai tulee jokin elämän kriisi ylipäätään.