Lindexillä eilen nähtyä
Keinonahkaiset metallinhohtoiset tiukat mustat leggingsit alkaen koossa 86cm.
Sellaiset tarttui matkaan 10kk vauvalle. Nyt on sitten äidillä ja tyttärellä samanlaiset! :) Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (25)
mies oli ihan kauhuissaan. Hänen mielestä lapset pitäisi pukea lapsellisiin vaatteisiin. Itse olen aika tyylitietoinen ja tykkään että myös vauva on nätisti puettu :)
Ap
Ise en ostaisi, mutta kukin tyylillään. Vaatteet on mun aatteet. :)
Et kuulosta kyllä lainkaan tyylitietoiselta vaan 13- vuotiaalta pissikseltä.
mies oli ihan kauhuissaan. Hänen mielestä lapset pitäisi pukea lapsellisiin vaatteisiin. Itse olen aika tyylitietoinen ja tykkään että myös vauva on nätisti puettu :) Ap
Kai ostit myös niitä tatskoja, joilla vauvasta saa yhtä muotitietoisen kuin äitinsä? Ja sen nenärenkaan, joka laitetaan onneksi kiinni magneetilla.
laittaa sellaiset päälleni naamiaisiin.
No se nyt olisi mennyt hiukan yli jo... en ostanut :D
Ap
mies oli ihan kauhuissaan. Hänen mielestä lapset pitäisi pukea lapsellisiin vaatteisiin. Itse olen aika tyylitietoinen ja tykkään että myös vauva on nätisti puettu :) Ap
Kai ostit myös niitä tatskoja, joilla vauvasta saa yhtä muotitietoisen kuin äitinsä? Ja sen nenärenkaan, joka laitetaan onneksi kiinni magneetilla.
ei saa olla mukavissa vaatteissa. Ja tosiaan kaukana nätistä.
tyylitietoinen ja ko. leggingsit on aika kaukana toisistaan :)
sillä ne ovat loppuumyyty nettikaupassa!
Ap
sillä ne ovat loppuumyyty nettikaupassa!
Ap
ei äidin pikku kopioksi. Ällöttävää ja typerän näköistä nuo äidit, jotka väkisin tekevät lapsistaan omia pikku kloonejaan.
Tykäähän miljardi kärpästäkin kakasta. Joten mitä se todistaa?
sori vaan. Makunsa toki kullakin, itse en kuuna päivänä vauvaani tuollaisiin pukisi.
vauvan hikoilla jossain keinonahkaisissa ihonmyötäisissä housuissa, varmaan todella epämukavat pikkulapsen jalassa. Vauva ei ole mikään nukke.
"meillä puetaan lapset oman persoonansa mukaan"
ja miten se sun vauvasi kertoo mistä väristä tykkää? Kyllä mä mun pojalle valitsen vaatteet ei hän itselle =)))) niin ja 86 koko tarkoittaa aika pientä lasta, joten tuskin itse osaa päättää vielä =)
vaikka ei mustakaan kuullosta hirveän mukavalta joku tekonahka... yök!
Keinonahkaiset metallinhohtoiset tiukat mustat leggingsit alkaen koossa 86cm.
Sellaiset tarttui matkaan 10kk vauvalle. Nyt on sitten äidillä ja tyttärellä samanlaiset! :) Mitä ajatuksia herättää?
sellaiset vaatteet joita Itse pitää kauniina.
Ja jos ap:n mielestä nuo legginsit oli kauniit, niin siitä vaan!
huumorintajuinen.