Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua piiskattu / tukistettu ´/ lyöty yms?

Vierailija
06.12.2010 |

Minua on

- piiskattu

- annettu luunappeja

- tukistettu

- tönäisty mm. maahan

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntynyt siis -80

Vierailija
22/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tukistettu, muovivyöllä hakattiin paljaalle takapuolelle ja luunappeja tuli. Näm siis viikoittaista kuritusta äidiltä. Enkä edes tehnyt mitään tosi ilkeää vaan juoksi esim sisällä.

Pahinta kuitenkin koko lapsuuden kestänyt henkinen väkivalta, mutsi on alkoholisti narsisti.

Ja koskaan kukaan ei puuttunut asiaan, ei edes isä.

En ole tekemisissä mutsin kanssa. Ja omia lapsia en kurita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukistettu, luunapit ja risu.

Minusta kasvatettiin kiltti ja nyt olenkin sitten oikea kynnysmatto. Ja omille lapsille ei riitä pinnaa ollenkaan, koska minullekaan ei ole riittänyt äitini toimesta. Katkera olen. Joudun tekemään paljon töitä, etten tekisi noita samoja asioita lapsilleni. Yleensä sitten purkautuukin huutamisena mikä ei ole sen parempi...

Vierailija
24/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukistettu, annettu luunappeja ja pari kertaa saanut selkään. Suurin osa tuli aiheesta ja oli ok. Niitä kertoja, kun en tuntenut ansaitsevani, en unohda kai koskaan. Ei niistä mitään traumoja ole silti jäänyt. Omia lapsiani en tule kurittamaan fyysisesti (paitsi raahaan omaan huoneeseen tarvittaessa). -81

Vierailija
25/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole traumatisoitunut - hyväksyn, että se oli sitä aikaa ja vanhempani toimivat kuten parhaaksi näkivät.

Vierailija
26/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pienenä vedetty hiuksista, korvista lyöty remmillä ja risuilla. Olen syntynyt -84! En ole vielä oikein päässyt yli tai antanut anteeksi. En aio ikinä kurittaa lastani väkivaltaisesti.

Vierailija
27/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee sellaista lapselle, on epäonnistunut pahasti. Yleensä syy lienee vanhemman kyvyttömyys tunta empatiaa, vähäiset tiedot lastenkasvatuksesta, luonnevikaisuus, alkoholiongelma tms.

Olen syntynyt 1971.

Vierailija
28/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukistettu, luunapit ja risu. Minusta kasvatettiin kiltti ja nyt olenkin sitten oikea kynnysmatto. Ja omille lapsille ei riitä pinnaa ollenkaan, koska minullekaan ei ole riittänyt äitini toimesta. Katkera olen. Joudun tekemään paljon töitä, etten tekisi noita samoja asioita lapsilleni. Yleensä sitten purkautuukin huutamisena mikä ei ole sen parempi...

Fyysinen väkivalta sisältää aina henkisen väkivallan. Huutaminen voi olla henkistä väkivaltaa tai joskus aivan oikeutettu reaktio.

Vierailija
29/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm -74 ja vasta hiljattaisn olen alkanut miettiä onko tällä jotain yhteyttä siihen, että vihaan itseäni, lyön itseäni ym. Dg toistuva keskivaikea masennus, terapiaan yritän päästä. Omia lapsiani en voisi ikinä lyödä.

Vierailija
30/30 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei kaadettu eikä piiskattu. Äiti tukisti kun hänen hermot meni kun olin liian villi, isä sai raivarit joskus mun näkemisestäkin.